פרויקט "העיר הלבנה" של קבוצת יובל אלון (הדמיה: סטודיו AVA)
פרויקט "העיר הלבנה" של קבוצת יובל אלון (הדמיה: סטודיו AVA)

מתחם מגורים בסגנון באוהאוס יוקם סמוך למלון הר הכרמל המיתולוגי

קבוצת יובל אלון בונה את פרויקט המגורים "העיר הלבנה" ברחוב דרך הים בחיפה. יוצעו בו למכירה כ–105 דירות בשמונה בנייני בוטיק בסגנון באוהאוס בתמהיל מגוון של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים

פורסם בתאריך: 8.3.21 20:35

קבוצת יובל אלון בונה בימים אלה את פרויקט המגורים "העיר הלבנה", שבו יוצעו למכירה כ–105 דירות בשמונה בנייני בוטיק בסגנון באוהאוס בתמהיל מגוון של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים.

במרכזו של הפרויקט ייבנה גן יפני, שבו ישולבו, לפי התוכנית, אלמנט מים ובריכת דגי נוי. הדירות יאובזרו במפרט טכני עשיר ביותר, תוך שמירה על סגנון האדריכלות הייחודי לבאוהאוס.

לפני כשנה, התקשרה חברת יובל אלון עם רשת מגדלי הים התיכון, בהסכם אופציה לרכישת הקרקע של המלון בתמורה ל-60 מיליון שקלים. הרשת מתכננת להקים במקום בית דיור מוגן יוקרתי ברמה של חמישה כוכבים שיציע, בנוסף לשירותים הבסיסיים והמקובלים בפרויקטים מסוג זה, גם מעטפת של שירותי פרמיום.

אודות קבוצת יובל אלון

קבוצת יובל אלון הוקמה בשנת 1996 ומאז נמנית עם חברות הבנייה המובילות למגורים בישראל. החברה עוסקת בתכנון, ייזום והקמה של פרויקטים ייחודיים למגורים ברחבי הארץ תוך דגש על בנייה בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. לקבוצה ניסיון רב בתכנון ובניית מאות אלפי מ"ר למגורים. כל התהליכים – החל מאיתור הקרקע, דרך התכנון ועד הבנייה בפועל – נעשים ישירות על ידי החברה ותחת קורת גג אחת.

יובל אלון רכשה לעצמה במהלך השנים מוניטין רב והפכה שם נרדף למצוינות, מקצועיות ותודעת שירות גבוהה. בין הפרויקטים הבולטים של החברה: טופ דניה, טופ ים, מגדלי דוד, שער הטכניון, טופ רמות יצחק, וילה גן ברמות יצחק ועוד.


תוכן שיווקי


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חברת בנייה מזיקה לחיפה שהורסת שטחים ירוקים ורוצה להרוס גם את ואדי עמיק. אל תתפתו להאמין לתוכן שיווקי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר