אלכס קרמר, מבעלי המרכז לנדל"ן (צילום: אלוניס צלמים)
אלכס קרמר, מבעלי המרכז לנדל"ן (צילום: אלוניס צלמים)

המרכז לנדל"ן בע"מ: יודעים לעבוד עם אנשים

בטיפולו של המרכז לנדל"ן נמצאים כיום כ-200 נכסים בבלעדיות וכן מספר פרויקטים חדשים למגורים, אבל חשוב להם להדגיש: "התפקיד שלנו הוא בראש וראשונה – אנשים. אנו צריכים להבין את כל אחד מהצדדים, לגשר על פערים, לתת ביטחון, להעביר מידע, לנהל מו"מ ולפתור בעיות"

פורסם בתאריך: 11.3.21 00:21

המרכז לנדל"ן בע"מ, בבעלותם המשותפת של שלומי מורצקי, אלכס קרמר ומאיר טורג'מן, התחיל את פעילותו בחיפה ב-2012 ונחשב למשרד מוביל במספר העסקאות. במדד המתווכים באתר "מדלן" מדורג המשרד במקום הראשון.

במרכז לנדל"ן מאמינים במומחיות באזור, וכך הם פועלים מאז הקמת המשרד ועד היום.

במרכז לנדל"ן עובדים 26 סוכני נדל"ן מהטובים ביותר. המשרד דוגל בשיטת הבלעדיות, כי "רק בבלעדיות אנחנו מגיעים לתוצאות הנכונות והטובות ביותר עבור לקוחותינו, המוכרים והקונים", הם מסבירים ומוסיפים: "אנו משקיעים את זמננו ואת כספנו במתן ליווי מקצועי ללקוחותינו ועובדים בשיתופי פעולה מלאים עם מתווכים בכל קצות העיר".

כיום מטפל המרכז לנדל"ן בכ-200 נכסים בבלעדיות, כאשר כל מתווך מטפל בכ-15-10 נכסים בו זמנית, מה שמאפשר לו לתת שירות מלא ומקצועי בכל הנכסים שבטיפולו.

פעילות המשרד מתרכזת בתחום דירות היד השנייה בחיפה וכן בתחום הדירות החדשות. תחום זה מתנהל כמחלקה נפרדת בתוך המשרד. איש השיווק של מחלקת הדירות החדשות הוא אליאור אלון, בעל ניסיון רב בתחום הנדל"ן ובעבודה עם אנשים. שתי מחלקות המשרד עובדות בסינרגיה מושלמת ומזינות האחת את השנייה. בנוסף, פועל המרכז לנדל"ן בנשר ובטירת כרמל.

בימים אלה משווק המרכז לנדל"ן כמה פרויקטים: ברחוב יצחק אלחנן 11 של חברת שובל הנדסה ומבנים; רחוב יותם 25 של חברת ROVER-q; ברחוב הדודאים בגבעת זמר של חברת ROVER-q; ברחובות עובדיה 10 ועין גדי 1א' של חברת בזלת; ברחובות חרוב 13 וקשת 1 של חברת Citylight; בשדרות הצבי 36-34 של חברת י.לרר. כמו כן משווק המשרד את פרויקט המסחר והמשרדים, קלאס A, מהגדולים באזור מפרץ חיפה (prime center) של חברת REG (קבוצת הנדל"ן ישראל).

גם בתחום ההתחדשות העירונית פועל המרכז לנדל"ן ומקדם כמה פרויקטים במספר מתחמים בעיר.

אלכס קרמר, מבעלי המרכז לנדל"ן: "אנחנו רואים חשיבות רבה בפרויקטים של התחדשות עירונית. פרויקטים אלה ישנו את פני העיר, יביאו לפיתוחה ויחזירו הביתה את הדור הצעיר. אני מאמין בחיפה, אוהב אותה, וחושב שאין עיר טובה ממנה לגור בה ולגדל את הילדים. אגב, אשתי מסכימה עם כל מילה שלי. דירות הן החלק השולי בעבודתנו. ההון האנושי הוא החשוב. אנו חיים ונושמים בני אדם ויש לנו הזכות ללוות זוגות ומשפחות, באחד הרגעים הגדולים והמשמעותיים בחייהם. אין דבר משמח ומרגש יותר מאשר לראות אנשים מחייכים ומוקירים תודה.

"חשוב לציין שאנו מלווים את הלקוחות שלנו בכל התהליך, מתחילתו ועד סופו, לשביעות רצונם המלאה תוך הענקת מגוון פתרונות מהירים ונכונים, שמייעלים את תהליך קבלת ההחלטות. לבסוף, אנחנו גם חוסכים ללקוח לא מעט כסף וכאבי ראש – החל מהשלב של קבלת אישור עקרוני בבנק, דרך ייעוץ משכנתאות, ליווי עורך דין בעסקה, קבלני שיפוצים ועוד.

"דבר נוסף לסיום. אנשים מנסים למצוא דרכים להחליף את עבודת המתווך, אבל את התפקיד שלנו לא יכולה להחליף שום תוכנה או אפליקציה. התפקיד שלנו הוא בראש וראשונה – אנשים. אנו צריכים להבין את כל אחד מהצדדים, לגשר על פערים, לתת ביטחון, להעביר מידע, לנהל מו"מ ולפתור בעיות בכל שלבי התהליך, וכאלה יש לא מעט".

המרכז לנדל"ן, שד' מוריה 125, חיפה, טל': 04-8111171

למעבר לדף הפייסבוק של המרכז לנדל"ן >>>

 


תוכן שיווקי


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר