אלה סטולר, הדוגמנית הווירטואלית הישראלית הראשונה, תיקח אתכם לסיור בנכס (צילום: Getkey)
אלה סטולר, הדוגמנית הווירטואלית הישראלית הראשונה, תיקח אתכם לסיור בנכס (צילום: Getkey)

Getkey: לוח הנדל"ן שמשנה את חוקי המשחק

תשכחו מכל מה שידעתם עד כה על תחום תיווך הנדל"ן. Getkey הוא מיזם פורץ דרך שחוסך לכם הרבה כאב ראש ומציע טכנולוגיה מתקדמת, נגישות ומחירים ללא תחרות. בלי עמלות מיותרות ובלי אותיות קטנות

פורסם בתאריך: 12.3.21 15:51

אחרי 20 שנה כמתווכת נדל"ן בחיפה, מהן 18 שנה כבעלת משרד עצמאי שחיה ונושמת את השטח, החליטה ורד ישראל שהגיעה העת לשנות את חוקי המשחק. ישראל ושני שותפיה, רמי האס וטל מלנבוים, הקימו ביחד מיזם ייחודי בשם getkey, ותשכחו מכל מה שידעתם עד היום על לוחות נדל"ן. המהפכה כבר כאן.

ורד ישראל, אז מה זה getkey?

"Getkey הוא לוח נדל"ן שמציע טכנולוגיה, נגישות ותמחור. בפן הטכנולוגי, אנחנו מעניקים לקונה סיור וירטואלי בנכס בתלת ממד באיכות הגבוהה ביותר. הקונה רואה את הנכס כשהוא יושב בביתו, בכורסה בסלון, ומרגיש כאילו הוא נמצא פיזית בנכס. בנוסף, בסיור יש גם אופציות של מדידת הנכס. את הנכס מציגה הדוגמנית הווירטואלית הישראלית הראשונה, אלה סטולר".

וכמה זה עולה?

"הקונים והשוכרים לא משלמים גרוש. למוכר או למשכיר אנחנו מציעים שני מסלולים לבחירה. הראשון הוא מסלול 'עשה זאת בעצמך', המציע מכירה או השכרה של הנכס ללא מתווך. תמורת דמי רישום של 599 שקלים, אנחנו מעניקים סיור וירטואלי בנכס בלוח Getkey פלוס 12 חודשי פרסום של הנכס באתר וקידומו באמצעי המדיה השונים.

"המסלול השני הוא מסלול פרמיום vip – שבמסגרתו משלם המוכר או המשכיר 499 שקלים עבור הסיור הווירטואלי בנכס. בנוסף, מוצמד לו מתווך עם ניסיון רב, שעוטף אותו בכלים מקצועיים ומלווה אותו לאורך כל התהליך, מרגע פרסום הנכס ועד החתימה על החוזה. השירות הזה מוצע במחיר פיקס משתלם ביותר של 5000 שקלים למוכר ובמחיר של 2000 שקלים למשכיר (לנכסים של עד 150 מ"ר למכירה או להשכרה), וגם אותו הוא משלם רק כאשר מכר או השכיר את הנכס, במעמד החתימה על החוזה. עכשיו, לרגל ההשקה, אנחנו מציעים את הסיור הווירטואלי חינם בחודש ההרצה ל-50 הנרשמים הראשונים".

בענף הנדל"ן מקובל לשלם למתווך הדירות עמלה של 4 אחוז (2 אחוז הקונה, 2 אחוז המוכר), אבל ב-Getkey לא תשלמו עמלות מיותרות, אין אחוזים ואין אותיות קטנות, והקונה, כאמור, לא משלם כלום. בנוסף, אם מכרתם בעבר נכס, מי כמוכם יודע עד כמה מטרידה ומציקה היא הטיילת היומיומית של הקונים הפוטנציאליים בביתכם. הסיור הווירטואלי חוסך מכם את כאב הראש הזה. לקונים הוא חוסך כאבי רגליים. מהפכה, כבר אמרנו?

למעבר ללוח הנדל"ן של Getkey >>>

 


תוכן שיווקי


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר