מצפור אלמוגי ע"ש בלומה וחיים מילר ז"ל שיוקם בפרויקט (הדמיה: OLIN)
מצפור אלמוגי ע"ש בלומה וחיים מילר ז"ל שיוקם בפרויקט (הדמיה: OLIN)

מצפה אלמוגי: לגור בחיפה ברמה של מגדלי היוקרה של תל אביב

מתחם המגורים מצפה אלמוגי של חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ יציע דירות של חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים, דירות גן מפוארות ושלל פינוקים לדיירים ולאורחיהם

פורסם בתאריך: 25.4.21 12:44

חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ, בבעלות היזם משה מילר, תחל בקרוב בעבודות ההקמה של מיזם המגורים היוקרתי ביותר שנבנה עד היום בחיפה – "מצפה אלמוגי". המתחם יכלול שבעה בניינים ו-100 יחידות דיור בסך הכל, בהן גם דירות של שישה חדרים ופנטהאוזים, כ-140 מ"ר במפלס אחד, וכן מגוון דירות של ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן של חמישה ושישה חדרים עם גינות ענק של יותר  מ-150 מ"ר, שיכללו גם בריכה וג'קוזי פרטיים. עוד יוקם חניון אורחים פרטי לשימוש דיירי המתחם עם עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים ועוד. המתחם יוקם ברחוב הסחלב ברמת אלמוגי המבוקשת בקרבת פארקים ציבוריים, בתי ספר ומרכז קניות.

בניית המתחם תהיה בשיטת "בנייה יבשה" – סטנדרט בנייה ייחודי הנבנה כיום רק במגדלי היוקרה באזור מרכז הארץ. כחלק מהסטנדרט התל אביבי, ייהנו הרוכשים משתי חניות פרטיות לכל דירה, מפרט טכני עשיר ומגוון ועוד. חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ רכשה את הקרקע בכ-75 מיליון שקלים מיזם פרטי.

"בפעם הראשונה בחיפה תוכנן בתוך הפרויקט חניון אורחים פרטי לשימוש דיירי הפרויקט ובתוכו עמדות טעינה לרכבים חשמליים. כל הדירות יכללו גם מרפסות ענקיות של 20 מ"ר ומעלה", מפרט ישי רוט, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת שובל מתחמי מגורים. "המגרש היה בעבר בבעלות עיריית חיפה וממוקם ברמת אלמוגי עם נוף לים. מדובר בעתודת קרקע ייחודית, ואין לי ספק שהמיקום ימשוך אליו אוכלוסייה איכותית אשר תוכל ליהנות ממתחם מבוקש מאוד".

את חברת שובל מתחמי מגורים ייצג בעסקת הרכישה עו"ד עופר גראור. המיזם ישווק על ידי חברת "אתגרים", בבעלות ארנון נתנאל וירון וינוקור. אדריכל המתחם הוא עמיחי אבריל.

קבוצת שובל, בבעלות היזם משה מילר, מקבוצות הבניה המובילות בישראל, היא בעלת ניסיון של 35 שנים ומוניטין רב בתחומי הבנייה והיזמות. מאז היווסדה בשנת 1985, יזמה וביצעה פרויקטים מורכבים רבים בתחום הבנייה למגורים, מסחר, תעשייה, מגדלי משרדים, מוסדות חינוך ומרכזים לוגיסטיים.

שובל מתחמי מגורים בע"מ היא הזרוע היזמית של הקבוצה, היוזמת ומתכננת מיזמים רבים ושכונות למגורים בכל רחבי הארץ. כמו כן ישנה זרוע ביצועית – שובל הנדסה ובניין בע"מ. לקבוצת שובל הסיווג הקבלני הגבוה ביותר – ג'5.

הקבוצה מספקת ללקוחותיה פתרון מקיף למימוש חזונם הכולל היבטי תכנון, טיפול בכלל ההיבטים המנהליים, אישורים והיתרים וכן היבטי ביצוע עד לגמר. הניסיון הרב של הקבוצה בשוק הבנייה הדינאמי והבלתי צפוי מאפשר לה לצפות מראש להיערך ולהתמודד עם מגוון רחב של אירועים בלתי מתוכננים להשגת מימוש דקדקני של חזון הלקוח במחיר המוסכם ובמסגרת לוח הזמנים.

בזכות הניסיון והמוניטין שלה, שובל נהנית מביקושי יתר למיזמיה ומתהליך עבודה מסודר מול הגופים הסטטוטוריים והממשלתיים.

משרד המכירות של "מצפה אלמוגי" נפתח במרכז המסחרי איינשטיין בקומה ה-2. 

 


תוכן שיווקי


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר