בניין המשרדים החדש (צילום: סלע בינוי)
בניין המשרדים החדש (צילום: סלע בינוי)

סלע בינוי: בניין ההייטק החדשני והמרהיב בצפון מאוכלס

סלע צ'ק פוסט, בניין המשרדים החדשני והמרהיב של סלע בינוי, ישמש מעתה המטה הצפוני של חברת הנדל"ן הגדולה

פורסם בתאריך: 29.4.21 00:13

חברת הנדל"ן "סלע בינוי", מקבוצת אמנון סלע, חנכה את המטה החדש שלה בצפון בבניין ההייטק החדשני והמרהיב שבנתה – "סלע צ'ק פוסט".

עם מעבר מטה החברה לבניינה החדש בצ'ק פוסט, תרוכז בו פעילות החברה בצפון הארץ, שעד כה פוזרה בין כמה מוקדים צפוניים – נהריה, קרית ביאליק וקרית חיים, בשטח כולל של כ-900 מ"ר. ההון האנושי וכוח האדם של החברה עברו עתה אל המטה החדש, ששטחו הכולל הוא כ-1,700 מ"ר. המעבר מגיע לאחר צמיחה משמעותית של החברה בענף הנדל"ן ולאור זכייתה במיזמים עתידיים של נדל"ן ברחבי ישראל.

בימים אלה חברת סלע בינוי עוברת התרחבות משמעותית, הן מבחינת כוח אדם והן מבחינת מיזמים ברחבי הארץ, באזורים כדוגמת רמת אפעל, הרצליה, תל אביב, ראשון לציון וירושלים.

בניין "סלע צ'ק פוסט" הוא בניין משרדים חדשני ומרהיב הנמצא במתחם ההייטק החדש בצ'ק פוסט. הבניין נמצא בצמוד למרכזית המפרץ-טרמינל הצפון, אשר מהווה נקודה תחבורתית מרכזית באזור הצפון ובה עוברים יותר מ-100 אלף איש מדי יום ביומו.

בניין ההייטק החדשני מתפרש על שטח של כ-14 אלף מ"ר. דמי השכירות בבניין נעים בין 90 ל-100 שקל למ"ר. בבניין מרפסת גג, חדר כושר ואטריום מרשים.

טקס קביעת המזוזה (צילום: סלע בינוי)

טקס קביעת המזוזה (צילום: סלע בינוי)

חברת סלע בינוי בונה ויוזמת משלבי תכנון ועד ביצוע למעלה מ-5,500 יחידות דיור במגוון פרויקטים בפריסה ארצית ותיק עבודות מרשים ועשיר של נכסים מניבים. הודות לניסיון העשיר שצברה בשני העשורים האחרונים, מצליחה סלע בינוי לשמור על חדשנות המתורגמת בשטח למיזמים פורצי דרך הזוכים להצלחה והוקרת תודה מצד הדיירים.

"הצ'ק פוסט מהווה את צומת העסקים הראשי של הצפון והתוספת המבורכת של תעשיות היי טק ותעשיות נקיות למתחם הופכת אותו ללב הפועם של הפעילות העסקית בצפון. הפוטנציאל הגלום במיקום הבניין, התכנון האדריכלי המוקפד וקומותיו הגבוהות המשקיפות לנוף הטבע הירוק, לים ולכל מפרץ חיפה מהווים נקודה נוספת של החברה ואנו שמחים וגאים בכך", אמר אלעד כהן, מנהל מחלקת נדל"ן מניב של סלע בינוי.


תוכן שיווקי


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר