יובל רוסמן. פועל למציאת ספונסר חדש (צילום: צלמוס)
יובל רוסמן (צילום: צלמוס)

כדורסל: ארבעה שחקנים של הפועל חיפה מאומתים לקורונה. נדחה המשחק מול מכבי ראשל"צ

להחלטה על דחיית המשחק, שהתקבלה לפני שעה קלה, כשהשחקנים מחיפה כבר בדרכם לראשל"צ, קדמו חילופי האשמות בין שתי הקבוצות. בראשל"צ סברו כי חיפה מנסה לדחות את המשחק בגלל ריבוי פצועים ולא בגלל המגפה

פורסם בתאריך: 2.1.22 18:55

משחק הכדורסל בין הפועל בי קיור לייזר חיפה למכבי ראשון לציון שאמור היה להתקיים הערב (ראשון) בראשון לציון נדחה, לאחר שארבעה שחקנים של הפועל נמצאו מאומתים לקורונה.

בהודעה שהוציאה לפני שעה קלה הפועל חיפה נמסר: "לצערנו הרב, ועל אף ההתראות משעות הבוקר למינהלת הליגה כי ישנה התפרצות קורונה, התגלה מאומת רביעי בקבוצה שלא יאפשר את קיום המשחק הערב נגד מכבי ראשון לציון. שחקני הקבוצה שנסעו לכיוון המרכז, בין אם זה באוטובוס המועדון או באופן פרטי (מחשש להידבקות), קיבלו את ההודעה וחוזרים לחיפה.

"צר לנו, כי מינהלת הליגה ומכבי ראשון לציון חשבו אך ורק על קיום המשחק ולא על בריאות השחקנים. מהבוקר, כשהתגלה המקרה הראשון בקבוצה עשינו את כל המאמצים לבצע בדיקות בהקדם. העובדה שהיו שחקנים נוספים שלא חשו בטוב לא הפריעה למינהלת לדרוש את התייצבותנו למשחק. חובתה של המינהלת היה לדאוג לבריאות השחקנים, בייחוד לנוכח העובדה שקיבלה אישורים על שלושה מאומתים.

"עצוב לנו שמועדון כמו מכבי ראשון לציון שלח חוקר פרטי לאולם רוממה לפקח על הבדיקות. אנחנו מאחלים בריאות לשחקנים שלנו וגם לשחקני ראשון לציון, ונקווה שלא יהיו מאומתים נוספים בקבוצה".

עד שעת אחר הצהריים המאוחרות היום לא היה ברור, אם כן, מה יעלה בגורלו של המשחק, כשברקע חילופי האשמות בין שתי הקבוצות. בראשון לציון חשדו שהחיפאים מנסים לגרום לדחיית המשחק בגלל ריבוי פצועים בסגל, ביניהם עמית שמחון, ולא בגלל המגפה.

 

 

יו"ר הפועל חיפה, יובל רוסמן, היו ביניכם לבין ראשל"צ חילופי האשמות קשים.

"מה שקרה היום, יותר מתאים לכדורגל, זה משהו הזוי שאין לו הסבר. הספורט הישראלי חוצה גבולות. שמענו שאחד מנושא התפקידים בראשל"צ חולה בקורונה, ושאלתי במינהלת למה לא הודיעו לנו. ביקשתי שישלחו לי הוכחות ששחקני ראשל"צ עברו בדיקות, והתעלמו מבקשתי. עד עכשיו אף אחד לא ראה אותן, אבל הכי הזוי שלנו שלחו חוקר פרטי".

בראשל"צ טוענים כי מנכ"ל המועדון אובחן כבר לפני חמישה ימים כחיובי לקורונה ומאז נמצא בבידוד. עוד נמסר מהמועדון כי כל שחקני הקבוצה נבדקו ומי שצריך, שוהה בבידוד.

ממינהלת הליגה נמסר בתגובה: "מינהלת הליגה קיבלה מהפועל בי קיור לייזר חיפה אישורים מחברה מוסמכת שבדקה את שחקני הקבוצה ומצאה ארבעה שחקנים מאומתים לקורונה. על פי נוהלי הקורונה של ליגת ווינר סל, מארבעה שחקנים מאומתים ומעלה, המשחק יידחה, ולכן הוחלט לדחות את משחקה של חיפה מול מכבי אפי קפיטל ראשון לציון למועד אחר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר