אוהדי מכבי חיפה הערב מחוץ לאצטדיון המושבה בפתח תקווה (צילום: אלי הרשקו)
אוהדי מכבי חיפה הערב מחוץ לאצטדיון המושבה בפתח תקווה (צילום: אלי הרשקו)

אוהדי מכבי חיפה זועמים: "ביזיון. היום להוריד את בני סכנין ליגה" (וידיאו)

כשעה וחצי לפני שאמור היה להיפתח משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבני סכנין באצטדיון המושבה בפתח תקווה, הוציאה המשטרה צו סגירה לאצטדיון לאחר שבני סכנין לא עמדה בתנאי הרישוי. אוהד מכבי חיפה: "40 שנה אני במשחקים, לא זכור לי ביזיון כזה. בושה וחרפה"

פורסם בתאריך: 16.5.22 19:35

זעם בקרב אוהדי מכבי חיפה על ביטול משחק הכדורגל, שאמור היה להתקיים הערב (שני) באצטדיון המושבה בפתח תקווה נגד בני סכנין. לפני פחות משעה הודיעה המשטרה, כי לאצטדיון הוצא צו סגירה לאחר שהנהלת בני סכנין לא עמדה בתנאי הרישוי. האוהדים, שנסעו מחיפה לפתח תקווה ורק בשערי האצטדיון התבשרו כי המשחק לא יתקיים רותחים.

אוהד הירוקים אלי הרשקו, שנמצא בפתח תקווה היה נסער בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות": "הסתובבנו עכשיו חזרה הביתה. בושה וחרפה, ביזיון, אני 40 שנה במגרשים, לא זכור לי דבר כזה בחיים שלי. להביא 8000 אוהדים מחיפה לפתח תקווה ולהודיע להם שעה וחצי לפני, שהמשחק בוטל, אני לא זוכר בושה כזאת. היום צריך להוריד את בני סכנין ליגה. היום! אנשים עומדים בחוץ, כועסים, לא שזה יעזור. ביזיון".

ההערכה כעת היא שמכבי חיפה תקבל ניצחון טכני ותזכה באליפות באופן רשמי.

 

לפני כשעה הוציאה המשטרה את ההודעה הבאה: "המשטּרה הוציאה צו סגירה לאצטדיון המושבה בפתח תקווה, לאחר שהנהלת הקבוצה לא עמדה בתנאי הרישוי הנדרשים, באופן המסכן את ביטחון הציבור. במסגרת הליך רישוי אירועי ספורט, על מנת להבטיח את ביטחון הציבור והסדר הציבורי מציבה המשטרה בתום הערכת מצב, תנאים שונים טרם המשחק, לרבות קביעת מספר סדרנים ומאבטחים, שהנהלת הקבוצות נדרשת להציב.

"בתוך כך, סגן מפקד מרחב שרון, נצ"מ ישי שלם, הוציא לפני זמן קצר צו סגירה לאצטדיון המושבה בפתח תקווה בשל אי עמידה בתנאי הרישוי, באופן המסכן את האוהדים. הערב היה אמור להיערך משחק כדורגל בפתח תקווה בין קבוצת בני סכנין לבין קבוצת מכבי חיפה, כאשר מתוקף היותה הקבוצה המארחת, הייתה אמורה קבוצת בני סכנין לעמוד בתנאי הרישוי, וביניהם – העמדת מאבטחים וסדרנים לטובת המשחק, ומשלא עמדה הקבוצה בתנאי בסיסי זה, החליט סגן מפקד המרחב להוציא צו סגירה לאצטדיון המושבה למשך ארבעה ימים.

"יצוין, כי בימים האחרונים התקיימו מספר הערכות מצב ביחד עם גורמים מההתאחדות ותוך שיתוף פעולה עם מארגני המשחק (בני סכנין). בהערכות המצב האחרונות שהתקיימו היום התחייבו המארגנים להציב כ-200 סדרנים לטובת שמירה על שלום הציבור והתחייבו שיתייצבו לתדריך בשעה 16:30. עד השעה 18:00 התייצבו רק כ-100 סדרנים (שחלקם ללא הכשרה ותעודה מתאימה). לאור התנהלות זאת, ומתוך כוונה לשמור על ביטחון ושלום הציבור, החליט סגן מפקד המרחב לא לאפשר את קיום המשחק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר