שחקן של מאני טיים. שרי אחרי שער השוויון בבלומפילד (צילום: אסף פטוקה, וניל צלמים)
שחקן של מאני טיים. שרי אחרי שער השוויון בבלומפילד (צילום: אסף פטוקה, וניל צלמים)

איזה כיף היה בבלומפילד

מכבי חיפה סיפקה לנו העונה כמות אדירה של שערים נפלאים ורגעים בלתי נשכחים, אבל יש רגע אחד קסום, שהיה מעל כולם

פורסם בתאריך: 26.5.22 13:58

מכבי הגיעה לבלומפילד יום אחרי שבאר שבע עשתה תיקו, וההפרש בפסגה ירד לשש נקודות. מכבי תל אביב הייתה הרבה יותר טובה, הבקיעה ושטפה את המגרש, וה-2:0 היה רק שאלה של זמן. רק החמצות איומות ויכולת נפלאה של ג'וש כהן מנעה תבוסה.

בכר זרק למגרש את כל הכלים ההתקפיים, שהיו לו מהספסל, ומכבי החלה לתקוף, ובתוספת הזמן, בדקה ה-92 קיבלה בעיטה חופשית 18 מטר מהשער. שרי ניגש לכדור, כשהוא יודע שאם הוא מחטיא, הקבוצה בצהוב מצמקת את הפער לשבע נקודות, ויש עוד משחק בבאר שבע, ועוד מפגש מול מכבי תל אביב בחיפה, והעסק נפתח לחלוטין.

 

 

אבל שרי הוא שחקן גדול, והבעיטה שלו נחתה ברשת. את צרחות השמחה מחיפה שמעו עד בלומפילד. השקט הצהוב שפתאום השתרר במגרש היה כמו מוצרט לאוזניים ירוקות. בבעיטה אחת מופלאה, שרי גם השאיר את הפער מהמקום השני, וגם נעץ חץ מטאפורי בלב הצהובים ושלח אותם לים. הם אגב, סיימו במקום השלישי, כסגנים של הסגנית, הפועל באר שבע.

אחרי הרבה יותר מדי שנים, פתאום מכבי חיפה יוצאת לבלומפילד, וכמו בעונה שעברה נקלעת לפיגור ויוצאת ממנו כמו אלופה גדולה. שער שהביא רק נקודה, אבל הנקודה הזו הייתה כמו 10 ניצחונות. יכול להיות בכדורגל דבר יותר מתוק מזה?


לכל כתבות גיליון האליפות שלנו לחצו כאן >>>


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר