אנטוניו קונטה וז'וזה מוריניו (צילומים: יח"צ)
אנטוניו קונטה וז'וזה מוריניו (צילומים: יח"צ)

החלה מכירת הכרטיסים למשחק בין רומא וטוטנהאם שיתקיים בסמי עופר

שני מועדוני הפאר מגיעים לישראל למשחק טרום עונה, שיתקיים ב-30 ביולי. ההערכה היא כי האצטדיון יהיה מלא ב-30 אלף צופים מהארץ ומחו"ל. לטוטנהאם, שסיימה את העונה בצמרת הפרמיירליג באנגליה ותשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, יהיה זה משחק קדם העונה האחרון. רומא תגיע לארץ אחרי זכייה בתואר אירופי ראשון בתולדותיה - אלופת הקונפרנס ליג

פורסם בתאריך: 31.5.22 11:21

הבוקר (שלישי) החלה מכירת הכרטיסים למשחק הכדורגל בין קבוצות הצמרת רומא וטוטנהאם, שייערך ב-30 ביולי באצטדיון העירוני סמי עופר. מעיריית חיפה נמסר, כי היא מלווה את המיזם ומברכת עליו וצופה כי האצטדיון יהיה מלא ב-30 אלף צופים מהארץ ומחו"ל.

רגע לפני פתיחת העונה, שני מועדוני הפאר, טוטנהאם ורומא, מגיעים לישראל למשחק טרום עונה. לטוטנהאם, שסיימה את העונה בצמרת הפרמיירליג באנגליה ותשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, יהיה זה משחק קדם העונה האחרון, רק חמישה ימים לפני משחק פתיחת העונה בליגה האנגלית. טוטנהאם תגיע לישראל בהרכב מלא, כאשר בשורותיה מלך השערים הטרי של הפריימר ליג סון, ולצידו קפטן הנבחרת האנגלית, הארי קיין.

רומא תגיע לארץ אחרי עונה היסטורית – זכייה בתואר אירופי ראשון בתולדותיה – אלופת הקונפרנס ליג. עבור הקבוצה ומאמנה האגדי, ז'וזה מוריניו, זכייה זו היא הצהרת כוונות ברורה להמשך. למוריניו, מהמאמנים המוערכים בעולם, תהיה זו סגירת מעגל, לאחר שאימן את טוטנהאם עד לעונה שעברה והוא יפגוש בצד השני של הקווים את מחליפו, המאמן המעוטר, אנטוניו קונטה, שזכה בארבע אליפויות בליגה האיטלקית וכן באליפות הפריימר ליג ובגביע האנגלי כשאימן את צ'לסי.

 

מנכ"ל מועדון טוטנהאם, פאביו פאראטיצ'י: "הקבוצה שמחה מאוד לבוא לישראל בשלבי ההכנה האחרונים שלה לפני פתיחת העונה. המשחק יספק הכנה מצוינת לתחילת העונה החדשה 2022/23. אני רוצה להודות ל-MTR7 על כך שהעניקו לנו את הזדמנות לבקר בישראל ולשחק משחק הכנה לבניית קבוצה חזקה לעונה הקרובה".

משתי הקבוצות נמסר, כי קיימת התעניינות רבה מאוד מצד האוהדים בחו"ל, וכי הם צופים להגעה של אלפים מהם לישראל.

מחברת MTR7, אשר מפיקה את המשחק ומתמחה בקיום אירועי ספורט בינלאומיים גדולים כמו "משחק השלום", "אל קלאסיקו – אגדות ברצלונה נגד אגדות ריאל מדריד" ו"מלכי הדריבל", נמסר: "אנו שמחים להביא לישראל משחק קדם עונה מסקרן בין שתי קבוצות מהטופ האירופי. הקבוצות צפויות להגיע בהרכבים מלאים ביחד עם בכירים משני המועדונים. המשחק צפוי להיות משודר בשידור חי בעשרות מדינות ויביא לחשיפה תקשורתית בינלאומית משמעותית למדינת ישראל בכלל ולעיר חיפה בפרט".

כרטיסים למשחק המסקרן ניתן לרכוש באופן בלעדי בקופת תל-אביב כאן >>>

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר