דולב חזיזה וצ'רון שרי חוגגים את שער השוויון מול אולימפיאקוס (צילום: ראובן כהן)
דולב חזיזה וצ'רון שרי חוגגים את שער השוויון מול אולימפיאקוס (צילום: ראובן כהן)

המטרה: האולימפוס

מכבי חיפה תיסע בשבוע הבא לפיראוס כשהיא יודעת שעלייה לשלב הבא היא אפשרית בהחלט. אמנם לאולימפיאקוס יש יתרון פיזי ברור ושמות גדולים, אבל אף אחד לא יתפלא אם את אפולון לימסול תפגוש האלופה הישראלית ולא זו היוונית. כי מי שמעיז מתיז

פורסם בתאריך: 21.7.22 09:19

הגול המוזר של דולב חזיזה בדקה ה-92 עשה צדק. מכבי היתה ראויה לשער אחד לפחות במשחק מול אולימפיאקוס, והוא דווקא הגיע מפוקס. במחצית השנייה, אחרי 45 דקות חלשות, הירוקים השתלטו על המשחק, ולאחר הכניסה של פרנטזדי פיירו ומוחמד אבו פאני במקומם של דין דוד ונטע לביא, הכדור כמעט לא עזב את מחצית המגרש של היוונים.

עלי מוחמד הוכיח שוב שאסור להוציא אותו מההרכב, דניאל סונדגרן ופייר קורנו עושים רושם של האנשים הנכונים במקומות הנכונים, שון גולדברג נתן עוד משחק סולידי ובטוח, וצ'רון שרי נשאר מניה בטוחה. אבל מי שהיה שם תמיד כשצריך אותו, בעיקר במחצית הראשונה אבל גם בגיחות הקצרות של היוונים להתקפה במחצית השנייה, הוא כמובן האיש שבעין הסערה – בוגדן פלאניץ'. אחרי קבלת הפנים מהקהל לפני המשחק, נראה אותו עוזב לא.א.ק.

 

 

מכבי תיסע בשבוע הבא לפיראוס כשהיא יודעת שעלייה לשלב הבא היא אפשרית בהחלט. אמנם ליוונים יש יתרון פיזי ברור, שמות גדולים וגם התיקו משחק לידיהם, אבל אף אחד לא יתפלא אם את אפולון לימסול תפגוש האלופה הישראלית ולא זו היוונית.

ההרכב שעלה בסמי עופר דמה יותר מדי למכבי של העונה שעברה, ולקראת המשחק השני ברק בכר חייב להעלות בהרכב את פיירו ואבו פאני – שני שחקנים עם פיזיות אירופית שמסתכלים בלבן של העין לכל אחד משחקני אולימפיאקוס. כבר שנו חז"ל שמי שמעיז מתיז, וזה הזמן של מכבי להתיז.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר