מסיבת העיתונאים של הפועל חיפה לפתיחת העונה
מסיבת העיתונאים של הפועל חיפה לפתיחת העונה

"זו קבוצה פירסט קלאס": הפועל חיפה פותחת עונה

במסיבת עיתונאים לפתיחת העונה אמר הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ: "אני מקווה שבקדנציה הזו של ניר קלינגר נזכה לפחות בתואר אחד ואולי אפילו שניים. הקבוצה תצטרך אופי, לחימה ונחישות, וביחד נסיים במקומות 4-1, ואולי אפילו טוב מזה". קלינגר: "יש הרבה כשרון בקבוצה"

פורסם בתאריך: 28.7.22 16:58

הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטיריו, שחקנה של קבוצת א.א.ל לימסול, צפוי לחתום בהפועל חיפה – כך הודיעו היום (חמישי) ראשי המועדון במסיבת עיתונאים לפתיחת העונה שנערכה באיצטדיון סמי עופר. "החוזה עדיין לא נחתם, אבל זה יקרה, זה בדרך", אמר הבעלים יואב כץ.

בפתח דבריו אמר כץ כי הקבוצה נכנסת לשנה ה-99 להיווסדה וכי הוא מקווה שהשנה הזו והשנה ה-100 יהיו שנים מתוקות. כשנשאל על החיבור שלו עם המאמן ניר קלינגר שחזר למועדון השיב כץ: "ניר היה בכמה קדנציות במועדון. בקדנציה הראשונה שלו זכינו בגביע הטוטו, בשנייה בגביע המדינה ובשלישית באלוף האלופים. אני מקווה שבקדנציה הזו נזכה לפחות בתואר אחד ואולי אפילו שניים. אנחנו עובדים טוב ביחד, ואני בטוח שנמשיך כך. מבחינת כישרון ומיומנויות, זו קבוצה פירסט קלאס. היא תצטרך אופי, לחימה ונחישות, וביחד נסיים במקומות 4-1, ואולי אפילו טוב מזה".

הפועל הציגה את תשעת שחקני הרכש החדשים: הקשר האחורי הפורטוגלי לאנדרו מיגל פריירה דה סילבה, הבלם הרומני אנדריי ג'ורג'ה מירון, קשר נבחרת סיירה ליאון קוואמי קווי, שחקן הכנף של נבחרת מולדובה ניקיטה מוטפאן, המגן השמאלי הקרואטי דינו שטיגלץ, המגן האוקראיני-יהודי איליה מרקובסקי שמחזיק בתעודת זהות ישראלית, והישראלים גידי קאניוק, שובל גוזלן ועמית מאיר.

"הקבוצה הזו צריכה להיות קבוצה הישגית, זה בטבע שלנו", אמר קלינגר שבירך את השחקנים שהגיעו למסיבת העיתונאים, "אלו הם חלק מגרעין השחקנים שאנחנו מצפים מהם להביא אותנו למקומות שיואב דיבר עליהם. הקבוצה עברה מתיחת פנים, וזה היה מתבקש לאור מה שקרה בעונה שעברה, בעיקר בחצי השני שלה. לכולנו היתה תחושה שצריך לרענן ולהכניס דם חדש. עבדנו קשה מאמצע חודש מאי ועד היום – הרבה שיחות, הרבה שיחות ועידה עם יואב ועם הצוות על כל שחקן ושחקן – מי הולך ומי בא. העבודה נעשתה לעומק. כמובן שימים יגידו אם הצלחנו מאוד או פחות, אבל התחושה שלי היא שיש הרבה כשרון בקבוצה, והכל יקום וייפול על המוטיבציה של השחקנים ועל היכולת שלנו להביא את עצמנו בטירוף לכל משחק כמו בעונת הגביע. אם זה לא יקרה נדשדש עוד עונה, ואנחנו לא רוצים להגיע לסיטואציה הזו".

קלינגר הוסיף כי "המסר הוא ברור – כל שחקן שעולה על המגרש ולובש את החולצה של הפועל חיפה יצטרך להבין שהוא נבחן קודם כל על רמת המוטיבציה שלו, על הרצון שלו להשקיע, לרוץ, לתקל ולשחק בשביל האוהדים, וזה יהיה המוטו שלנו השנה. זה יהיה הבסיס שעליו ייבנה הכל, ומי שלא יעמוד בקריטריון הזה יודע שהוא לא ישחק. זה פשוט, הדברים ברורים. מבחינת השוואה להרבה קבוצות בליגה, יש לנו שחקנים טובים מאוד. הרבה כישרון, הרבה יכולת, אבל אם לא נחבר הכל לרמת מוטיבציה חריגה, יהיה לנו קשה מאוד כי הליגה השנה תהיה מאוד חזקה ותחרותית".

 

הפועל חיפה מציגה את שחקני הרכש החדשים

הפועל חיפה מציגה את שחקני הרכש החדשים

 

 

לשאלה אם לא ייווצרו "פקקים" בסגל לאחר שכל הפצועים יחלימו ענה קלינר שהוא אוהב את הפקקים האלה: "ככל שיהיו לי יותר שחקנים, כך נהיה יותר מוגנים. זו עונה ארוכה עם הרבה משחקים, ואין לי שום בעיה עם 'עומס' של שחקנים. בקבוצות הגדולות יש שני שחקנים על כל עמדה, כך זה צריך להיות, ואני שמח שיואב נתן לי את הכלים. אם סיימנו או לא – את זה נדע בגביע הטוטו, שהוא פלטפורמה מצוינת לבחון את עצמנו. עד עכשיו במשחקי האימון מחלקים ביניהם את הדקות, פה אנחנו מתחילים לדבר עניינית ולהתחיל לבחון את עצמנו ואת היכולת שלנו לאורך 90 דקות. אחרי ארבעה משחקים במפעל הזה נהיה יותר חכמים כדי להבין אם נצטרך לעשות שפצורים ושינויים. זה יכול לקרות, אני לא יכול לומר שאנחנו מוכנים במאת האחוזים, אבל עשינו הכנה טובה והשחקנים עבדו קשה. אני לא זוכר שעבדנו כל כך קשה בשנים קודמות".

קפטן הקבוצה דור מלול אמר במסיבת העיתונאים: "אני מתחיל עונה שמינית בקבוצה. בשנה שעברה התחלנו טוב, אבל אחת מהבעיות היתה עומק בסגל. כל פציעה דחפה אותנו אחורה. ניר יצר פה סגל עמוק וטוב, עם תחרות על מקום בהרכב, כזו שתפיק את המירב מכל השחקנים. כל כולנו לכיוון המטרה – להציג את הכדורגל הכי טוב והכי יעיל, וכמובן להביא את התוצאות הכי טובות – בתקווה שזה יקרה לפחות כמו בעונה האחרונה של ניר בקבוצה. עברנו מתיחת פנים די רצינית, זה היה אולי חילוף השחקנים הכי גדול מאז שאני בהפועל. אני רואה פה תשעה שחקנים חדשים במקום תשעה שעזבו, ואנחנו צריכים לתת זמן לדברים להתחבר ולקרות. השחקנים החדשים צריכים להכיר את האיכויות של הוותיקים, ולהיפך. אנחנו בשלב שבו אנחנו עדיין לומדים אחד את השני ומחזקים אחד את השני. אנחנו צריכים להבין איך אנחנו מביאים את עצמנו לקצה היכולת. אנחנו בדרך טובה ועובדים קשה מאוד. אני לא זוכר הכנה אינטנסיבית כל כך. יש המון שיפורים מבחינה מקצועית, והרצון הוא לגדול ולצמוח כדי להראות את העוצמות שאליו המועדון הזה יכול להביא. אנחנו כולנו בתוך זה".

כץ שלח גם מסר לקהל: "כרגע חצינו את רף 1,000 המנויים. בכל העונה שעברה מכרנו 1,000 מנויים, ואנחנו מקווים השנה להגיע ל-3,000. יש לנו גם עזרה מהספונסר הראשי לאוס, שהם אנשי שיווק. אנחנו אחת הקבוצות החלשות במדינה בעניין הזה. אם השכנה העירונית שלנו הכי טובה בשיווק, אנחנו מהקבוצות החלשות. אני מקווה לתקן את זה השנה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר