פרנטזדי פיירו חוגג את הצמד מול אולימפיאקוס (צילום: ראובן כהן)
פרנטזדי פיירו חוגג את הצמד מול אולימפיאקוס (צילום: ראובן כהן)

אם תעבור את לימסול: מכבי צפויה לפגוש את הכוכב האדום בלגרד

הגרלת פלייאוף העלייה לליגת האלופות זימנה למכבי חיפה יריבה קשה ביותר אם תחלוף על פני אפולון לימסול - אלופת סרביה הכוכב האדום בלגרד, שצפויה לעבור את אלופת ארמניה פיוניק. אם מכבי תפסיד לאלופת קפריסין, היא תשחק בפלייאוף הליגה האירופית נגד המנצחת במפגש בין סלובן ברטיסלבה לאולימפיאקוס

פורסם בתאריך: 2.8.22 13:50

בהגרלת פלייאוף העלייה לליגת האלופות שנערכה היום (שלישי) נקבע כי המנצחת בצמד המשחקים בין מכבי חיפה לאפולון לימסול במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות תפגוש את המנצחת בין אלופת סרביה הכוכב האדום בלגרד לאלופת ארמניה פיוניק.

אם מכבי תפסיד לאלופת קפריסין, היא תשחק בפלייאוף הליגה האירופית מול המנצחת במפגש הכפול בין סלובן ברטיסלבה הצ'כית לאולימפיאקוס היוונית, שאותה היא ניצחה בשלב השני של מוקדמות ליגת האלופות. בשני המקרים תארח מכבי את המשחק הראשון.

הכוכב האדום בלגרד, אשר מייצגת את עיר הבירה של סרביה, הוקמה בשנת 1945. המועדון זכה ב-19 אליפויות, כולל חמש האליפויות האחרונות, וב-17 גביעי מדינה. בקבוצה משחק אלכסנדר פשיץ' ששיחק בעבר במכבי תל אביב. את הכוכב האדום מאמן דיאן סטנקוביץ'. את העונה הנוכחית בסרביה פתחה הכוכב האדום עם ארבעה ניצחונות ביחס שערים של 1:17.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר