דין דוד נתפס בעוד נבדל (צילום: ראובן כהן)
דין דוד נתפס בעוד נבדל (צילום: ראובן כהן)

סטירה בדרך לפלייאוף: מכבי הפסידה 2:0 בקפריסין

מכבי חיפה הפסידה הערב לאפולון לימסול בתוצאה 2:0 במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אך תשחק בשלב הפלייאוף מול הכוכב האדום בלגרד בזכות הניצחון 0:4 על האלופה הקפריסאית במשחק הראשון. נגד הסרבים יכולת כזו לא תספיק

פורסם בתאריך: 9.8.22 22:48

לאחר ה-0:4 המוחץ בשבוע שעבר, מכבי חיפה הגיעה הערב (שלישי) למשחק הגומלין בקפריסין במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות והפסידה 2:0 לאפולון לימסול. ברק בכר העלה לכר הדשא מערך של שלושה בלמים, כאשר אל בוגדן פלאניץ' ושון גולדברג הצטרף עופרי ארד, וזה "גמל" למאמנו עם שער חצי עצמי בדקה ה-18. הקפריסאים המשיכו לתקוף, דין דוד (שתי קורות) הקפיד להיכנס לנבדל פעם אחר פעם, ובדקה ה-27 כבר 0:2 לאפולון לאחר קרן לא מחויבת המציאות של סן מנחם, שעלה בהרכב במקום פייר קורנו.

במחצית חזר בכר למערך של 4:3:3 כשהוציא את ארד החלש והכניס למגרש את עלי מוחמד – המצטיין במשחק הראשון בין הקבוצות. מכבי נכנסה למשחק, ודין דוד המשיך להיות בנבדל. בדקה ה-60 החליפו דולב חזיזה את עומר אצילי (שרשם החמצה ענקית בדקה העשירית) וקורנו את מנחם, והירוקים השתלטו על הנעשה על כר הדשא, אבל למרות הזדמנויות מצוינות של דוד ושל פרנטזדי פיירו – הבולט במכבי – הירוקים לא מצאו את הרשת.

בסיום 0:2 לאפולון, ולבכר יש הרבה חומר למחשבה לקראת יום רביעי הבא, אז תארח מכבי את הכוכב האדום בלגרד במסגרת הפלייאוף.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר