שניים מגיבורי המשחק, פרנטזדי פיירו וצ'רון שרי (צילום: ראובן כהן)
שניים מגיבורי המשחק, פרנטזדי פיירו וצ'רון שרי (צילום: ראובן כהן)

איזה כדורגל: 2:3 ענק למכבי על הכוכב האדום

כמעט 30,000 איש בסמי עופר חזו בתצוגת ענק של דולב חזיזה (שלושה בישולים), פרנטזדי פיירו (צמד), צ'רון שרי (שער הניצחון) ועלי מוחמד (שליטה מוחלטת במרכז המגרש), שקירבו את מכבי חיפה למרחק של 90 דקות בלבד משלב הבתים בליגת האלופות

פורסם בתאריך: 18.8.22 00:55

מכבי חיפה גברה הערב (רביעי) בתוצאה 2:3 על אלופת סרביה הכוכב האדום בלגרד ועשתה צעד משמעותי לעבר העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. כמעט 30,000 איש בסמי עופר חזו בתצוגת ענק של דולב חזיזה (שלושה בישולים), פרנטזדי פיירו (צמד), צ'רון שרי (שער הניצחון) ועלי מוחמד (שליטה מוחלטת במרכז המגרש).

מכבי פתחה מצוין את המשחק, ובדקה ה-18 באה על שכרה עם שער של פיירו. אחרי החמצה מסמרת שיער של דין דוד, אקס מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ השווה ל-1:1 (27), וגלור קאנגה העלה את הכוכב האדום ליתרון 1:2 (39).

 

 

בתחילת המחצית השנייה, דווקא כשנדמה היה שמכבי כבר חושבת על הליגה האירופית, ניצל פיירו עוד מסירה נהדרת של חזיזה והשווה את התוצאה ל-2:2 (51). עשר דקות חלפו וחזיזה בישל את השלישי שלו, הפעם לשרי שבעט מקצה הרחבה פנימה.

מכבי תצא ביום שלישי למשחק הגומלין בסרביה כשהיא יודעת שהיא במרחק של 90 דקות בלבד מעשיית היסטוריה – הקבוצה הישראלית הראשונה שתשחק בפעם השלישית בצ'מפיונס ליג.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר