שחקני מכבי חיפה חוגגים את ההעפלה לליגת האלופות (צילום: ראובן כהן)
שחקני מכבי חיפה חוגגים את ההעפלה לליגת האלופות (צילום: ראובן כהן)

יש אלופות: מכבי בשלב הבתים בפעם השלישית בתולדותיה

מכבי חיפה סיימה את משחק הגומלין מול הכוכב האדום בלגרד בתיקו 2:2 והעפילה בפעם השלישית בתולדותיה לשלב הבתים של ליגת האלופות. עכשיו נותר רק לחכות להגרלה שעשויה להנחית בסמי עופר את פ.ס.ז', ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, ברצלונה או ליברפול

פורסם בתאריך: 24.8.22 01:23

היסטוריה בסרביה: מכבי חיפה סיימה הערב (שלישי) בתיקו 2:2 מול הכוכב האדום בלגרד, הבטיחה את השתתפותה בשלב הבתים של ליגת האלופות והפכה לקבוצה הישראלית הראשונה שמגיעה למעמד הזה.

המחצית הראשונה ממש לא בישרה על ההמשך. אקס מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ' (כן, שוב הוא) כבש את הראשון של הסרבים בדקה ה-27 אחרי מחדל הגנתי של האלופה הישראלית. בדקה ה-43 נראה היה שחלום הצ'מפיונס ליג נמוג. פשיץ' בישל עם העקב למירקו איבניץ' שהפציץ אל בין החיבורים של ג'וש כהן, וזה 0:2 לכוכב לעיני 55,000 צופים במרקאנה הגועש. בתוספת הזמן הזעיק צוות ה-VAR את שופט המשחק והעיר לו שכדור קרן של דולב חזיזה מצא את היד של אלכסנדר דראגוביץ'. חזיזה עצמו בעט את הפנדל, השוער בוריאן הדף, אך דניאל סונדגרן השתלט על הכדור במרכז המגרש, התקדם מעט ובעט כדור שהטעה את השוער. 1:2 לכוכב בהפסקה.

 

 

בדומה למשחק הראשון בסמי עופר, מכבי השתלטה על המשחק במחצית השנייה, אך לא הצליחה להביא לידי ביטוי את יתרונה. כל זה עד הדקה ה-90. עומר אצילי, שנכנס למשחק בדקה ה-72, הרים כדור חופשי לרחבה, ומילאן פאבקוב, שנכנס למשחק רק 13 דקות קודם לכן, ניסה להרחיק אך בעט לשערו הוא. 2:2 דרמטי ו-4:5 למכבי בסיכום שני המשחקים.

כעת תחכה מכבי להגרלת שלב הבתים שתתקיים ביום חמישי בשעה 19:00 במשרדי אופ"א.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר