עלי מוחמד לפני הפציעה (צילום: ראובן כהן)
עלי מוחמד לפני הפציעה (צילום: ראובן כהן)

כל ההתחלות קשות: מכבי הפסידה 2:0 לבנפיקה

אחרי מחצית ראשונה מאופסת שבה איבדה את עלי מוחמד אך הצליחה להישאר במשחק, מכבי חיפה ספגה פעמיים תוך חמש דקות בפתיחת המחצית השנייה והפסידה 2:0 לבנפיקה ליסבון במחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות

פורסם בתאריך: 7.9.22 00:49

מכבי חיפה הפסידה הערב (שלישי) 2:0 לבנפיקה ליסבון במחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות. המאמן ברק בכר הפתיע כשפתח את המשחק עם דין דוד ובלם הרכש החדש עבדוליי סק בהרכב, בעוד שעומר אצילי נותר על הספסל.

במחצית הראשונה הציגה מכבי משחק טוב ולא נפלה מהמארחת הפורטוגלית. דילן בטובינסיקה, שון גולדברג, סק ודניאל סונדגרן הפגינו משחק הגנה מצוין, ולפניהם היו אלה נטע לביא ועלי מוחמד שהחזיקו את הקישור הירוק. אך בדקה ה-30 הכל התהפך. מוחמד נפצע ונאלץ לרדת מהמגרש, ומכאן היה ברור שהמשימה של מכבי תהיה קשה הרבה יותר. להפסקה ירדו הקבוצות ב-0:0, אך המחצית השנייה היתה כבר סיפור אחר.

בדקה ה-50 קבע רפא סילבה 0:1 לבנפיקה בסיומה של התקפה מהירה, וכעבור חמש דקות בלבד גרימלדו הכפיל את היתרון הפורטוגלי בבעיטה אדירה מ-30 מטר למשקוף ופנימה. משחק ההתקפה של מגבי לא זרם, צ'רון שרי ופרנטזדי פיירו היו רחוקים משיאם, ובסיום 0:2 לבנפיקה. וברביעי הבא פ.ס.ז' של ליאו מסי, קיליאן אמבפה וניימאר מגיעים לסמי עופר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר