מחמוד ג'אבר (צילום: באדיבות מכבי חיפה)
מחמוד ג'אבר (צילום: באדיבות מכבי חיפה)

שחקן מכבי חיפה מחמוד ג'אבר סירב להזדהות ונעצר

המשטרה עצרה לפני זמן קצר במחסום סמוך לאצטדיון סמי עופר את הקשר מחמוד ג'אבר אשר סירב להזדהות, הפריע לתנועה והכשיל את השוטרים. מכבי חיפה: "כל הסבריו כי מדובר בשחקן הקבוצה נפלו על אוזניים ערלות". ג'אבר שוחרר לאחר שזוהה על ידי קצין משטרה

פורסם בתאריך: 10.9.22 18:58

במסגרת היערכות המשטרה למשחק הכדורגל בין מכבי חיפה לסקציה נס ציונה באצטדיון סמי עופר, ביקשו שוטרים שהוצבו במחסום סמוך למגרש הכדורגל לבדוק רכב שהגיע למחסום. נהג הרכב, קשר מכבי חיפה מחמוד ג'אבר, סירב להציג תו כניסה כנדרש ובהמשך סירב לפנות את ציר התנועה תוך שהוא מכשיל את עבודת השוטרים ועל כן עוכב לצורך זיהויו. משסירב לעיכוב הפעילו השוטרים את סמכותם ועצרו אותו לנקודת המשטרה באצטדיון שם שוחרר לאחר שזוהה על ידי קצין משטרה.

מהמשטרה נמסר עוד כי החקירה נמשכת והשחקן יזומן לחקירה ככל שיידרש.

מקבוצת מכבי חיפה נמסר: "השחקן מחמוד ג'אבר הגיע לאזור האצטדיון וביקש להיכנס לאזור החניונים. כל הסבריו כי מדובר בשחקן מכבי חיפה נפלו על אוזניים ערלות. גם התערבות נציגי המועדון ואנשי חברת האבטחה שזיהו את השחקן לא שכנעה את אנשי המשטרה כי מדובר בשחקן הקבוצה. השחקן עוכב למספר דקות ושוחרר לאחר שהשוטרים הבינו כי מדובר בשחקן הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יורם

    חובתו של כל אזרח להזדהות בפני המשטרה ללא קשר למיהו, או מהו. עוד דוגמה ל"מרד האישי" אל מול מוסדות השלטון של בן העם הערבי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר