ענבל שמש ומדליית הזהב (צילום: איגוד הג'ודו הישראלי)
ענבל שמש ומדליית הזהב (צילום: איגוד הג'ודו הישראלי)

ג'ודו: שמש זכתה בזהב בתחרות באיטליה

הניצחון יעניק לענבל שמש נקודות דירוג במרוץ לאולימפיאדת פריז 2024, והוא מצטרף לשורת הישגים מהחודשים האחרונים. שמש: "אני מרגישה שאני כל הזמן בהתקדמות וכיף לי שזה בא לידי ביטוי בתחרויות. אני מודה על הזכות שיש לי לעשות את מה שאני אוהבת ולרגש אנשים בדרך שלי"

פורסם בתאריך: 11.9.22 10:05

אתמול (שבת) הזילה ענבל שמש הרבה דמעות של אושר כשעמדה על הפודיום בריצ'ונה, איטליה, בתחרות במסגרת הסבב האירופי, מדליית זהב על צווארה וההמנון הישראלי מתנגן ברקע. זו היתה סגירת מעגל למי שהיתה הבטחה גדולה, והקריירה שלה נעצרה בגלל פציעה. נראה כי שמש, ג'ודאית מאגודת מכבי חיפה וחברה בנבחרת הנשים של ישראל, שמה את הפציעה הקשה מאחוריה וחוזרת למסלול הניצחונות לקראת אולימפיאדת פריז 2024.

שמש התמודדה בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג ופגשה בקרב על התואר את אנבל איזיג הגרמנייה, והצליחה לרתק אותה. את יום הקרבות היא פתחה בסיבוב השני, שבו גברה על יריבה אחרת מגרמניה ועלתה לרבע הגמר. שם היא פגשה ביריבה מקומית, פלאביה פויריני, וניצחה למרות התמיכה מהקהל המקומי. גם בחצי הגמר היא פגשה יריבה איטלקייה – מרים בואי – וניצחה באיפון משכנע.

 

 

הניצחון יעניק לשמש נקודות דירוג במרוץ לפריז, והוא מצטרף לשורת הישגים מהחודשים האחרונים. במאי היא זכתה בשתי מדליות זהב במסגרת גביע אירופה בתחרויות שנערכו בקרואטיה ובבוסניה. שבועיים אחר כך היא חזרה מתחרות הגרנד סלאם העולמית שהתקיימה בטביליסי, גאורגיה, עם מדליית זהב נוספת. בשבוע שעבר הפסידה שמש בגמר תחרות אירופה הפתוחה באוברוורט שבאוסטריה וזכתה במדליית הכסף. גם התחרות אתמול באיטליה היתה במסגרת תחרות אירופה הפתוחה. שמש מדורגת כעת במקום ה-24 בעולם, והיא מחכה שהדירוג יעודכן לאחר סדרת הניצחונות בתחרות אירופה הפתוחה.

שמש, זכית בכמה מדליות חשובות לאחרונה. איך זה מרגיש?

"אין סיפוק גדול מזה, אני מרגישה שאני כל הזמן בהתקדמות, וכיף לי שזה בא לידי ביטוי בתחרויות. אני עובדת קשה מאוד, אבל אני לא לבד. מאחורי יש צוות שלם שיש לו חלק משמעותי מאוד בהישגים שלי – איגוד הג'ודו בישראל ומאמני נבחרת הנשים, המאמנת האישית המדהימה שלי מיכל האס והמועדון שלי שהוא הבית השני שלי, מכבי חיפה. אני מודה על הזכות שיש לי לעשות את מה שאני אוהבת ולרגש אנשים בדרך שלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר