אייל גולן (צילום: Kobi Gideon, לע״מ)
אייל גולן (צילום: Kobi Gideon, לע״מ)

בגלל מכבי-יובנטוס: אייל גולן דחה הופעה ביום

טרפת ליגת האלופות: כבר לפני כמה חודשים נקבעה לאייל גולן הופעה באמפי פארק מוצקין ב-11 באוקטובר, אלא שמועד ההופעה מתנגש עם זה של המשחק שבו תארח מכבי את יובנטוס האיטלקית. גולן, שגם מבין משהו בכדורגל וגם מכיר את הקהל שלו יותר טוב מכולם, הודיע על דחיית ההופעה ביממה

פורסם בתאריך: 14.9.22 07:59

עלייתה של מכבי חיפה לשלב הבתים בליגת האלופות טרפה את הקלפים לאוהדי הקבוצה, ורבים מהם נאלצו – בשמחה רבה יש לומר – לשנות תוכניות. אבל נדמה שרמת הטירוף של ליגת הכדורגל הטובה בעולם הגיעה גם אל הזמר אייל גולן, שידוע כחובב כדורגל מושבע.

כבר לפני כמה חודשים נקבעה לגולן הופעה באמפי פארק מוצקין ביום שלישי, 11 באוקטובר, חול המועד סוכות. אלא שמועד ההופעה מתנגש עם זה של המשחק שבו תארח מכבי את יובנטוס האיטלקית באיצטדיון סמי עופר, וגולן, שגם מבין משהו בכדורגל וגם מכיר את הקהל שלו יותר טוב מכולם, פרסם אתמול (שלישי) בהודעה בחשבון האינסטגרם שלו על דחיית ההופעה.

"קהל יקר", הוא כתב, "יצא שמשחק ליגת האלופות של מכבי חיפה והיום שבו אנחנו נפגשים בצפון הוא באותו התאריך. אני יודע כמה חיכיתם להופעה בצפון, ומצד שני כמה אתם אוהבים כדורגל ולא רוצים לפספס משחק כזה מטורף. אז החלטנו שפשוט נזיז את תאריך ההופעה ביום אחד קדימה ליום רביעי, 12 באוקטובר, כדי שתוכלו ליהנות מהכל".

 

 

עדי קאופמן, מנהלת אמפי פארק מוצקין, איך הגבתם לבקשה הלא שגרתית הזו?

"אנחנו ממש שמחים שההופעה זזה ביום, כך שכולם יוכלו ליהנות גם מהכדורגל וגם מהמופע של אייל גולן, שלא הופיע בצפון מזמן. עד עכשיו נמכרו כ-4,000 כרטיסים ונשארו רק כרטיסים על הדשא".

כמה צופים נכנסים באמפי?

״במופע כזה 7,000, אבל מבחינת רישוי אפשר להכניס עד 10,000 איש. אני יכולה לספר שכל רוכשי הכרטיסים שמחו על השינוי ולא בוטל או הוחזר אף כרטיס. כולם עברו ליום שלמחרת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירוק מודאג

    זה אומר שיש לו כבר כרטיס\מקום שמור למשחק עוד לפני שבכלל פתחו כרטיסים למכירה – אז יש קומבינה ומאפיית כרטיסים בסמי עופר ובמכבי חיפה!
    גם אנה זק רוצה כרטיס – תשמרו לה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר