צ'רון שרי חוגג את השער מול פ.ס.ז' (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
צ'רון שרי חוגג את השער מול פ.ס.ז' (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

פחות אבל כואב: מכבי הפסידה 3:1 לפ.ס.ז'

הטריו המפלצתי של פ.ס.ז' - ליאו מסי, קיליאן אמבפה וניימאר - מחק שער יתרון אדיר של צ'רון שרי וקבע 1:3 לצרפתים. אבל למרות ההפסד הוכיחה מכבי חיפה שמקומה על הבמה הגדולה של הכדורגל

פורסם בתאריך: 15.9.22 01:29

מכבי חיפה העניקה הערב (רביעי) לאוהדיה חוויה של פעם בחיים כאשר הוכיחה שגם נגד אחת מהקבוצות הטובות בעולם, אם לא הטובה שבהן, היא באה לשחק כדורגל ולא חוששת גם מהשמות הכי גדולים שיש לענף להציע.

במחצית הראשונה הציגה מכבי משחק שוטף ומהנה, עם לחץ גבוה, מול פ.ס.ז' ובאה על שכרה בדקה ה-24 כאשר דולב חזיזה בישל לצ'רון שרי את השער הראשון שלה בליגת האלופות זה 20 שנה. איצטדיון סמי עופר רעד, וכעבור שתי דקות סחט עומר אצילי עצירה מג'יג'י דונארומה. היתרון נשמר למשך 13 דקות בלבד, ובדקה ה-37 מסר קיליאן אמבפה כדור רוחב שפגע בדילן בטובינסיקה, וליאו מסי דחק מקרוב לפינה – 1:1. בתוספת הזמן הקפיץ שרי ארבע פעמים את הכדור על הרגל, התקדם מעט ושלח פצצה לשער, אך דונארומה בהצלה אדירה שלח את הכדור לקרן.

במחצית השנייה פערי הרמות היו ברורים יותר ונטו לטובת הפריזאים. בדקה ה-67 פרץ אמבפה – הטוב בשורות פ.ס.ז' – מצד שמאל, חדר לרחבה וכבש מול ג'וש כהן המצוין. שתי דקות לסיום המשחק כבש ניימאר את השלישי וקבע את תוצאת המשחק – 3:1 לפריז על מכבי, שהוכיחה שהיא ראויה בהחלט לשחק על הבמה הגדולה ביותר של הכדורגל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר