פאדיחה היסטורית (צילומים מתוך דף הפייסבוק של עיריית חיפה)
פאדיחה היסטורית (צילומים מתוך דף הפייסבוק של עיריית חיפה)

העירייה שוב החמיצה ממטר

"עם קצת רצון וקצת יכולת היתה עיריית חיפה צריכה להתנפל על ההזדמנות ולאחוז בה בשתי ידיים. במקום זה העירו את בניין העירייה בצבעי דגל צרפת, עד שהבינו את גודל הטעות. מנהיגי האוהדים כבר הבינו מזמן שאין עם מי לדבר בעירייה". אסי אברהמי תוהה למה העירייה מנותקת כל כך

פורסם בתאריך: 27.9.22 08:49

לשנה החדשה אני מאחל למכבי חיפה רק דבר אחד – שקברניטי העירייה יהיו מחוברים לקבוצה ויתמכו בה, יפעלו לקרב את התושבים לספורט ויבינו שמכבי היא האטרקציה הגדולה ביותר שיש לעיר הזאת להציע. במילים אחרות, אני מאחל למכבי שהעירייה לא תהיה מנותקת מהקבוצה הטובה במדינה.

כמי שחי ונושם את העיר הזאת כבר 40 שנה – אין בית קפה ממסדה ועד לרכס הכרמל שלא טעמתי את האספרסו שלו, אין מסעדה שלא ביקרתי בה ואין אוהד ואוהדת שאני לא מכיר – אני פשוט לא מבין את התנהלות העירייה או מועצת העיר או איך שלא תקראו לזה. יש לכם ביצת זהב ביד, ועדיין לא נעשה דבר וחצי דבר עבור הקבוצה ואוהדיה הרבים.

קחו לדוגמה את משחק ליגת האלופות נגד פ.ס.ז'. זה היה אחד מאירועי הספורט הגדולים בהיסטוריה של מדינת ישראל. 30,000 צופים ביציעים, מאות אלפים מול מסך הטלוויזיה, כוכבי הכדורגל הגדולים בעולים מתרוצצים על הדשא בסמי עופר. אני לא זוכר התרגשות כזאת בקרב תושבי העיר – גברים, נשים, זקנים וילדים – שהתקשו להירדם לאורך כל השבוע. חיכיתי לראות היכן יוצבו מסכי ענק לשידור המשחק כמו בכל עיר מתוקנת עבור אלו שלא הצליחו לרכוש כרטיס, אבל לא מצאתי כלום. נאדה. סיפרו לי על איזה ריב מטופש בין הנהלת העירייה למועצת העיר. אבל אותי זה לא מעניין. אני רוצה לראות את מסי על מסך ענק.

נעבור לתחבורה ציבורית – לא הגיוני שאין היערכות מיוחדת למשחקים כאלה. לא הגיוני שאין שאטלים של העירייה מתחנת הרכבת, מהגרנד קניון ומנקודות מרכזיות בעיר אל האיצטדיון וממנו. אני מנסה להבין ולא מצליח איך העיר השלישית בגודלה בארץ מקבלת הזדמנות פז כזו בזכות הספורט ולא עושה דבר. ושום מילה על הלכלוך ברחובות, על חזירי הבר ועל הכבישים המשובשים.

 

 

עם קצת רצון וקצת יכולת היתה העירייה צריכה להתנפל על ההזדמנות ולאחוז בה בשתי ידיים. במקום זה האירו את בניין העירייה בצבעי דגל צרפת, עד שהבינו את גודל הטעות. מנהיגי האוהדים כבר הבינו מזמן שאין עם מי לדבר בעירייה. הם מקיימים את האירועים שלהם בעצמם, בלי לבקש סיוע שכנראה לעולם לא יגיע. ואני שואל – למה? למה העירייה מנותקת כל כך מהספורט? למה היא לא עושה דבר כדי לקדם אותו?

אז לכבוד השנה החדשה כולי תקווה שיהיה בעירייה גורם שיהיה אחראי לאירועי ספורט גדולים, אדם שידאג לתחבורה ציבורית ראויה לפני משחקים ואחריהם, שירים הפנינג בנאות פרס (כולל מסכים כמובן), שידאג לפעילויות ספורט משותפות עם הקבוצות, ובעיקר שיעלה את המודעות לספורט בקרב תושבי העיר המנומנמים.

שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונית

    כי מכבי חיפה מקבלת סכומי עתק ויכולה בתור גוף פרטי עתיר תקציבים ומשאבים לממן לבד אירועים ופעילויות לאוהדים.
    אם חסר להם כסף אז שיורידו מהשכר של השחקנים שגם ככה מרוויחים יותר ממה שמגיע להם.
    למה מי שלא צופה בכדורגל צריך לממן מהארנונה פעילויות לאוהדים?
    העירייה צריכה לתפעל דברים שרלוונטים לקהל הרחב ולא לבנות בייס לקראת הבחירות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר