פרנטזדי פיירו על הדשא באליאנץ ארנה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
פרנטזדי פיירו על הדשא באליאנץ ארנה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

עם תקווה לשבוע הבא: מכבי הפסידה 3:1 ליובנטוס

שער של דין דוד לא הספיק מול שלושה בישולים של אנחל די מריה, ויובנטוס גברה על מכבי חיפה 1:3 בטורינו. עומר אצילי פגש שלוש פעמים את הקורות באליאנץ ארנה, ג'וש כהן נתן הופעה יפה בשער, וביום שלישי ייפגשו שתי הקבוצות שוב - הפעם בסמי עופר

פורסם בתאריך: 6.10.22 00:29

למרות מחצית שנייה מצוינת, מכבי חיפה הפסידה הערב (רביעי) ליובנטוס בטורינו בתוצאה 3:1 במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. יובנטוס פתחה חזק את המשחק, בזכות משחק נהדר של אנחל די מריה, שהגיע הקיץ לאיטליה מפ.ס.ז'. בדקה ה-25 הוא נתן כדור רוחב לאדריאן ראביו הצרפתי שכבש את הראשון של יובה, בדקה ה-50 בישל הארגנטינאי לדושאן ולאחוביץ' את ה-0:2, ובאותן דקות רק השוער ג'וש כהן שמר את מכבי במשחק.

דווקא אז, כשנראה היה שהירוקים בדרך להפסד קשה, ביצע המאמן ברק בכר שינוי כשהכניס למשחק את עומר אצילי ודולב חזיזה במקום מאוויס צ'יבוטה ופייר קורנו, וכמה דקות אחר כך גם את דין דוד ונטע לביא במקום פרנטזדי פיירו ומוחמד אבו פאני. שלוש דקות לאחר שנכנס למגרש כבש דוד את השער המצמק של מכבי, והתחיל דקות של כדורגל נהדר בראשותו של עומר אצילי שפגש שלוש פעמים את הקורות של האיטלקים. אלא שבדקה ה-83 כבש ראביו את השני שלו מבישול שלישי של די מריה, וקבע את תוצאת המשחק – 1:3.

ביום שלישי ייפגשו שתי הקבוצות שוב, הפעם בסמי עופר, ולפי מה שראינו הערב על הדשא באליאנץ ארנה, למכבי יש הזדמנות להשיג נקודות ראשונות בקמפיין.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר