אוהדי מכבי חיפה במשחק מול פ.ס.ז' (צילום: שירי ויצנר)
אוהדי מכבי חיפה במשחק מול פ.ס.ז' (צילום: שירי ויצנר)

מכבי מארחת את יובנטוס. המטרה: נקודות ראשונות

אחרי שלושה הפסדים בשלושת המשחקים הראשונים תנסה מכבי חיפה להשיג הערב נקודות ראשונות בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשתארח את יובנטוס באיצטדיון סמי עופר. וגם: במשטרה נערכים בכוחות מתוגברים בדגש על מניעת הכנסת אמצעים פירוטכניים ליציעים

פורסם בתאריך: 11.10.22 07:54

מכבי חיפה תארח הערב (שלישי, 19:45) את יובנטוס האיטלקית במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. יובנטוס נחתה בישראל אתמול בערב והגיעה ישירות למלון דן כרמל, שבו שהתה גם פ.ס.ז' בביקורה בחיפה. הקבוצה מטורינו לא תערוך אימון באיצטדיון סמי עופר, והיא צפויה לעזוב את הארץ מחר בבוקר.

עד כה הפסידה מכבי בשלושת משחקיה בשלב הבתים: 2:0 לבנפיקה בחוץ, 3:1 לפ.ס.ז' בבית ו-3:1 נגד יובנטוס בחוץ', ושחקניו של ברק בכר ינסו להשיג הערב נקודות ראשונות. בניגוד למשחקים הקודמים צפויה מכבי לעלות במערך של 4:3:3, כאשר משורותיה ייעדר דולב חזיזה שנפצע בחימום לפני המשחק בשבת מול בני ריינה.

במשטרת ישראל נערכים לקראת המשחק, כאשר מהשעה 16:30 יתפרשו מאות שוטרים, סדרנים ומאבטחים באיצטדיון ומחוצה לו על מנת לשמור על הסדר ועל הביטחון ולהסדיר את התנועה. שערי האיצטדיון ייפתחו בשעה 17:30, ובשל הצפי ל-30,000 אוהדים שיגיעו למשחק מבקשת המשטרה להקדים את ההגעה, שכן באזור צפויים עומסי תנועה, ואליהם מתווספים הבידוק של תווי החנייה והבידוק בכניסות ליציעים.

 

 

הסדרי התנועה הערב:
– צירי הגישה לאיצטדיון יחסמו מכביש 4 לרחוב רוטנברג ומצומת קסטרא לרחובות עזר ויצמן, רוטנברג וי"א הספורטאים, וכך גם הכניסות לשכונת נאות פרס. מהשעה 17:30 תתאפשר כניסת דיירים בלבד דרך הרחובות עזר וייצמן וי"א הספורטאים, ומכביש 4 ימינה לכיוון בית הספר, ולא ניתן יהיה לחנות בנאות פרס למי שאינו תושב השכונה. תתקיים אכיפה קפדנית ומוגברת בנושא חנייה במקומות שלא על פי החוק ותתבצע גרירת רכבים.
– לבאים ברכב פרטי ניתן לחנות בחניונים הסמוכים לאיצטדיון – חניוני הוט, אינטל, שער העלייה, p13 וחניוני החוף. הבאים מדרום יכוונו לחניון P6.
– הכניסה לחניוני האיצטדיון P4 ,P2 ,P1 ו-P5 מורשית רק לבעלי תווים, ויש להציגם בנקודות הביקורת. לא תתאפשר כניסה ללא תו.
– לא יתקיימו עבודות דרך בסביבות האיצטדיון, בנאות פרס ובכבישים 4 ו-2.
– מומלץ להשתמש בתחבורה ציבורית – מטרוניות מס' 1 ו- 4.

דגשים נוספים:
– לא תותר כניסה עם כלי נשק למעט אנשי משטרה.
– אין לעשן בתחומי האיצטדיון ולא תותר הכנסת בקבוקי פלסטיק או זכוכית.
– לא תותר הכנסת אלכוהול ולא תותר כניסת אוהדים תחת השפעת אלכוהול.
– הכנסת דגלי פרישה וציוד עידוד מותנית בתיאום מוקדם ובאישור המשטרה.
– תבוצע פעילות אכיפה מוגברת נגד שימוש באמצעים פירוטכניים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר