עומר אצילי חוגג על יובנטוס (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
עומר אצילי חוגג על יובנטוס (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

סנסציה עולמית: מכבי חיפה ניצחה את יובנטוס 0:2

צמד של עומר אצילי (7, 42) סידר למכבי חיפה ניצחון ראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות. כעת יש למכבי שלוש נקודות, והיא מדורגת במקום השלישי בבית, וכשנותרו עוד שני משחקים, הירוקים עוד עשויים להדהים את כל אירופה, לסיים במקום השלישי ולהמשיך את המסע בליגה האירופית

פורסם בתאריך: 11.10.22 22:55

מכבי חיפה חוללה הערב (שלישי) סנסציה בכדורגל העולמי כשניצחה את יובנטוס האיטלקית במחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות. מכבי הציגה משחק מעולה במחצית הראשונה ומשחק הקרבה במחצית השנייה, ונתנה ל-30,000 האוהדים באיצטדיון סמי עופר הרבה מאוד סיבות לשמוח.

כבר בדקה השביעית הראה לוח התוצאות 0:1 למכבי. פייר קורנו הגביה משמאל, הכדור פגע בעומר אצילי ונכנס לשער. בהמשך הספיק צ'רון שרי להדביק כדור למשקוף (12), ובדקה ה-42 פרץ פרנטזדי פיירו במרכז ומסר ימינה לאצילי, ששלח פצצה לחיבורים. 0:2 לירוקים.

ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה מכבי המשיכה ביכולת המצוינת שלה, אך נראה היה שהעייפות הכריעה את השחקנים. חילופים חכמים של ברק בכר החזירו את העליונות למכבי, ששמרה על התוצאה מבלי שיובנטוס הגיעה למצבי הבקעה משמעותיים.

כעת יש למכבי שלוש נקודות, והיא מדורגת במקום השלישי כשמאזן השערים שלה טוב פחות מזה של יובנטוס (4- לעומת 2-), אך כשנותרו עוד שני משחקים, הירוקים עוד עשויים להדהים את כל אירופה, לסיים במקום השלישי ולהמשיך את המסע בליגה האירופית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ולמה בכותרת הראשית???

    הכדורגל לא מנניין 80% מתושבי חיפה
    למה זה בכותרת כולה משחק ספורט קטן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר