אוהדי מכבי חיפה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
אוהדי מכבי חיפה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

מכבי חיפה קיבלה רק 1500 כרטיסים לפ.ס.ז'. המכירה תחל היום ב-14:00

מכירת הכרטיסים למשחק נגד פריז סן ז'רמן תחל היום (שלישי) בשעה 14:00. המועדון קיבל רק 1,500 כרטיסים למשחק בפריז שיערך ב-25 באוקטובר. המועדון הגיש מכתב תלונה לאופ"א ובמקביל נעשים מאמצים מול כל הגורמים בישראל ובצרפת לקבל את ההקצאה הנדרשת

פורסם בתאריך: 18.10.22 13:38

ככל הנראה, המחזות שהורגלנו להם של אלפי אוהדי מכבי חיפה ביציע במשחקים באירופה לא יחזרו במחזור החמישי בליגת האלופות בבירת צרפת נגד פריז סן ז'רמן שייערך ב-25 באוקטובר. הנהלת פ.ס.ז' הקצתה לאוהדים בירוק רק 1500 כרטיסים. במכבי חיפה לא הסתירו את אי שביעות רצונם מ"הכנסת האורחים" הפריזאית והמועדון הגיש מכתב תלונה לאופ"א בנושא והבטיח לפעול בנושא על מנת לקבל כרטיסים נוספים לאוהדים הקבוצה.

האכזבה רבה, לאור היענות אוהדים רבים ללוות את הקבוצה, בגלל הסיכוי לסיים את את שלב המשחקים הנוכחי במקום השלישי, שיעלה את הקבוצה לסיבוב משחקים נוסף.

 

 

מכירת הכרטיסים למשחק תתקיים בשתי פעימות: בשלב הראשון החל מהיום (שלישי) בשעה 14:00, המכירה תיפתח למנויי חוץ. המכירה תיסגר מחר (רביעי, 19.10) בשעה 10:00. בשלב השני, החל ממחר (רביעי) בשעה 10:00 (אם יישארו כרטיסים), המכירה תיפתח למנויים עם ותק של שלוש עונות לפחות (מנוי מעונת 19/20 ואילך), אשר הם חברי גרין פלוס. המכירה היא על בסיס מקום פנוי (מספר הכרטיסים מצומצם ומוגבל).

אוהדי מכבי חיפה ימוקמו בפינה הדרום מזרחית של האצטדיון בשני יציעים נפרדים: יציע 102-101, מפלס תחתון, יציע עידוד; יציע 302-301, מפלס עליון. לא ניתן לעבור בין שני היציעים/מפלסים. הכניסה ליציעים הנ"ל תתבצע משער V.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר