ענבל שמש עם מדליית הזהב בבאקו (צילום: איגוד הג'ודו)
ענבל שמש עם מדליית הזהב בבאקו (צילום: איגוד הג'ודו)

ג׳ודו: מדליית זהב לענבל שמש בגרנד סלאם באקו

ענבל שמש ממכבי חיפה זכתה במדליית הזהב בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג בתחרות הגרנד סלאם בבאקו, אזרבייג'ן, לאחר שגברה בגמר על גיק ואן דן ברג ההולנדית. שמש: "היה לי יום ממש טוב, נהניתי בכל קרב והרגשתי שאני יכולה להביא את הג'ודו שלי לידי ביטוי. אני כאן כדי להמשיך"

פורסם בתאריך: 5.11.22 18:15

הג'ודאית ענבל שמש ממכבי חיפה ונבחרת ישראל זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג ביומה השני של תחרות הגרנד סלאם בבאקו, אזרבייג'ן. בקרב הגמר גברה שמש בגולדן סקור על גיק ואן דן ברג ההולנדית.

בדרך לגמר ניצחה שמש יריבות מאוקראינה, ממקסיקו ומאזרבייג'ן, ובחצי הגמר היא גברה בניקוד הזהב עם ווזארי על אוטאנה טראדה היפנית.

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: "הישג מדהים ומדליה חשובה מאוד לענבל ולנבחרת. ענבל השיגה מדליית זהב ביום קרבות משובח ולחימה ללא פשרות. אני שמח מאוד על כך שהעבודה הקשה והמחויבות שלה מסתיימות במדליית זהב בגרנד סלאם יוקרתי. עכשיו הפנים של נבחרת הנשים למחנה אימונים של שלושה שבועות בטוקיו כהכנה אחרונה לקראת תחרות המאסטרס שתתקיים בירושלים בחודש דצמבר".

שמש: "היה לי יום ממש טוב, נהניתי בכל קרב והרגשתי שאני יכולה להביא את הג'ודו שלי לידי ביטוי. אני ממש שמחה לסיים עם מדליית זהב. תודה לכל מי שתומך בי, למאמנים שמלווים אותי ולנבחרת ישראל. אני כאן כדי להמשיך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר