סמליל הלב האדום
סמליל הלב האדום

עמותת הלב האדום נרשמה אצל רשם העמותות

עמותת הלב האדום, שהוקמה בהתאם לחזונו של צחי נקש, נרשמה באופן רשמי אצל רשם העמותות. מטרותיה של העמותה הן לשמש בית עבור אוהדי הפועל חיפה, לפעול לחיזוק הקשר בין האוהדים לקהילה, בין האוהדים לבין עצמם ובינם לבין המועדון, ולפעול לחיזוק זהותה של קהילת האוהדים

פורסם בתאריך: 28.11.22 16:37

כתשעה חודשים מאז הרעיון נולד, עמותת הלב האדום נרשמה באופן רשמי אצל רשם העמותות במטרה ליצור קהילה של אוהדי הפועל חיפה, בהתאם לחזונו של צחי נקש שלקח על עצמו השנה את ניהול מחלקת הנוער של המועדון.

בחזונו רואה נקש איך בשלב הראשון נבנה קהל אוהדים יציב שירכוש לפחות 3,000 מנויים כל עונה, ונוסף על 2,000 רוכשי כרטיסים בממוצע למשחק, זו תהיה תשתית ראויה למה שהוא מתכנן. לשם כך הוא החל כבר בחודש מרץ בהכנות להקמת עמותה, שתהווה בסיס למודל הגרמני שאותו הוא מעריץ. לפי מודל זה, אשר לקוח מהבונדסליגה, בבעלות על המועדון יש חלוקה שוויונית של 50:50 בין הבעלים לאוהדים, גם בהצלחות וגם בכישלונות, רק שלדעתו, ההצלחות יגברו על הכישלונות. 

"אם אנחנו רוצים לשמור על המועדון ולא להיעלם, חייבים לבנות אותו מלמטה מחדש", הסביר נקש את משנתו בריאיון לפני כחצי שנה, "היום אני מסתכל אך ורק על הבנייה של תשתית האוהדים. להפועל חיפה אין עתיד אם היא לא תהיה משפחה. אנחנו צריכים להגיע לכל ילד בעיר לחבר אותו למשפחה, שירגיש את החיבור ואת האהבה ושיהיה לו עם מה להזדהות".

כאמור, השבוע הסתיים שלב החזון, ובעמותה משדרים כי הגיע השלב שבו כל אוהד מקבל אחריות מלאה על עתיד המועדון בכלל ועל עתיד קהילת האוהדים בפרט. מטרותיה של העמותה נבחרו בקפידה, ובאמצעות עשר ועדות שונות שאותן יאיישו אוהדים, השאיפה היא להגשים את כל מטרותיה על מנת ליצור עתיד ורוד יותר.

 

עמותת "הלב האדום"

עמותת "הלב האדום"

 

 

מטרותיה המרכזיות של העמותה הן לשמש בית עבור אוהדי המועדון; לפעול לחיזוק הקשר בין האוהדים לקהילה, בין האוהדים לבין עצמם ובינם לבין המועדון; לפעול לחיזוק זהותה של קהילת אוהדי המועדון, לגיבושה ולייצוגה בפני הגורמים הרלוונטיים, לרבות המועדון, ההתאחדות לכדורגל, תקשורת הספורט, עיריית חיפה, משטרת ישראל ומשרד התרבות והספורט; להקים, לנהל ולהפעיל מערך התנדבותי למען הקהילה בשם אוהדי המועדון, ובכלל זה ליזום פרויקטים התנדבותיים למען הקהילה.

מטרות נוספות הן להקים לנהל ולהפעיל, מערך התנדבותי למען שיפור חוויית יום המשחק של האוהדים לפני המשחקים, במהלכם ואחריהם, לרבות ייזום של פעילויות חברתיות לאורך העונה; לפעול למען הגדלת בסיס קהל האוהדים; לפעול למען מחלקת הנוער, בדגש על הגדלתה והצלחתה ברמות הערכית, החינוכית, המקצועית וההישגית; לפעול על מנת שהמועדון יעמיד בכל עונה קבוצות (בדגש על קבוצות הנערים, הנוער והבוגרים) מקצועיות ואיכותיות שישאפו להתחרות בדרגים הבכירים ביותר במסגרות רשמיות, הן של ההתאחדות לכדורגל והן של אופ"א ואשר ישאפו כל העת להישגים; לפעול על מנת שהמועדון יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בהיבטים המקצועיים, הניהוליים והקהילתיים, לרבות מול אוהדי המועדון.

בעמותה רוצים לפעול על מנת לייצר דיאלוג שוטף בין הנהלת המועדון לאוהדים; לפעול למען שיתוף פעולה בין האוהדים לקבוצות הנושאות את שמה של הפועל חיפה בענפי ספורט שונים; לנהל את העמותה באחריות תוך שמירה על תקציב אחראי ועל מוסר תשלומים מסודר; לפעול באופן דמוקרטי על בסיס ערכי השוויון, האחווה, הסובלנות והעזרה לזולת כאוהדים שמעודדים את המועדון, תומכים בשחקנים, שוללים אלימות ומתנגדים לגזענות ולגילויי אפליה; ולפעול להנצחת המורשת הספורטיבית והקהילתית של המועדון, ובכלל זה להנצחת מורשתו של נשיא המועדון לשעבר רובי שפירא ז"ל.

 

צחי נקש (צילום: חגית הורנשטיין)

צחי נקש (צילום: חגית הורנשטיין)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר