ג'יאני אינפנטינו, אלסנדרו דל פיירו ואברהם קליין (צילום: ברכה בריל)
ג'יאני אינפנטינו, אלסנדרו דל פיירו ואברהם קליין (צילום: ברכה בריל)

הכבוד הגדול שקיבל אברהם קליין במונדיאל

בסיום משחק של כוכבי העבר באיצטדיון אל-ת'מאמה בקטר הוזמן שופט הכדורגל האגדי אברהם קליין על ידי נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו להעניק איתו את הגביע לקפטן הקבוצה המנצחת אלסנדרו דל פיירו. קליין: "זה ממש הפתיע אותי, לא קרה לי דבר כזה בחיים"

פורסם בתאריך: 13.12.22 08:45

אמנם נציגות ישראלית לא היתה לנו במונדיאל בקטר, אבל נציגות חיפאית היתה גם היתה, ואפילו זכתה בכבוד גדול: שופט הכדורגל האגדי אברהם קליין ובת זוגו ברכה בריל הוזמנו על ידי נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו למשחקי המונדיאל, ואתמול (שני), בסיום משחק של כוכבי העבר באיצטדיון אל-ת'מאמה, הזמין אינפנטינו את קליין לרדת איתו לכר הדשא ולהעניק את הגביע לקפטן הקבוצה המנצחת וכוכב העבר האיטלקי אלסנדרו דל פיירו.

קליין מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "דל פיירו הוא אחד מהשחקנים הגדולים של איטליה בכל הזמנים. פגשנו גם את מריו קמפס, מלך השערים של מונדיאל 78' בארגנטינה. אינפנטינו ראה אותנו ביציע ה-V.I.P, ניגש אלינו וחיבק אותנו. ואז הוא הזמין אותי להעניק ביחד איתו את הגביע לדל פיירו. זה ממש הפתיע אותי, לא קרה לי דבר כזה בחיים".

 

 

קליין הוסיף: "דיברתי עם כל השחקנים וסיפרתי להם על המשחקים ששפטתי במונדיאלים – אנגליה-ברזיל, איטליה-ארגנטינה וכמובן המשחק הגדול ביותר בין איטליה לברזיל ב-1982 – והם היו בהלם. נשיא פיפ"א היה בן 12 כשהמשחק הזה התקיים והוא אמר לי שהוא לא שוכח את המשחק הזה ושבסופו הוא בכה מהתרגשות. מאז הוא זוכר אותי, ולכן הוא גם הזמין אותי להעניק איתו את הגביע. אחר כך הוא לקח אותנו לחדר השופטים, ושם העניקו לנו חולצות למזכרת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר