הפועל חוגגת ניצחון בדרבי. גם הפעם, שום דבר חוץ מניצחון לא בא בחשבון (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
הפועל חוגגת ניצחון בדרבי. גם הפעם, שום דבר חוץ מניצחון לא בא בחשבון (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

החיוך האחרון

פורסם בתאריך: 5.3.23 09:03

הפועל חיפה עומדת כפסע לפני שנת ה-100 להיווסדה. המועדון הוותיק הזה, שהיה מועדון הפועל הראשון בישראל, הגיע לנקודת ציון מחמיאה, מרגשת ולא מובנת מאליה. היו מספר נקודות לאורך השנים שבהן סיפורו של המועדון האדום מחיפה עלול היה להגיע אל קצו, אך בכל פעם נמצא לבסוף פתרון כזה או אחר.

רגע לפני עונת ה-100 ההיסטורית השקיעה הפועל המון בבניית הסגל לעונה ה-99 ואף תיקנה והשקיעה עוד ועוד במהלך הדרך, וכל זאת מתוך חלום לשחק במפעל אירופי בשנת ה-100 ולתת למועדון הזה את הכבוד שמגיע לו. אבל ציפיות ותקוות לחוד ומציאות לחוד. הפועל בעיקר חיפשה את עצמה העונה – רכבת זרים שבאו והלכו, מאמנים שהתחלפו, מערכים שהשתנו – אך לא היה דבר שבאמת ייצר יציבות כלשהי, כזו שיכולה להוביל אותנו אל קפיצת המדרגה המיוחלת.

למרות העונה המטורפת שעברה על הפועל, ואולי דווקא בגלל שהיא משחקת בליגה לא פחות מטורפת, עדיין קיים סיכוי שכל אותן חלומות ותקוות יתממשו. ואין יותר סוריאליסטי מכך שכדי שזה יקרה נצטרך לנצח בדרבי.

 

 

לאוהדי הפועל יש אמרה ארוכת שנים – "הדרבי הוא מעל הכל". והאמת היא שהאמרה הזו היא פשוט נכונה. ההיסטוריה האדומה מלאה בהגעות במומנטום שלילי לדרבי, בניצחונות בו וביציאה לדרך אחרת לגמרי לאחריו. יש עוד סיכוי לחיוך אחרון העונה, חיוך אדום ורחב שגם אם לא יספיק בסוף לפלייאוף, יביא אותנו לעונת ה-100 באנרגיות אחרות לגמרי.

ומילה אליכם, הבחורים באדום: אלו כנראה הרגעים האחרונים של כמה שחקנים שהלכו איתנו דרך ארוכה, שחקנים שהרקידו אותנו ביציעים לא פעם וגם אכזבו אותנו לא פעם. אומרים שארוחה היא טעימה כמו הביס האחרון שלה, אז תנו לנו בביס האחרון את הביס המושלם, שיהיה הזיכרון שייחקק מכם.

אנחנו באים לנצח את הדרבי, ושלאף אחד לא יהיה ספק. ברור לנו מי היריבה, אבל גם ברור לנו מה עומד על הפרק. שום דבר חוץ מניצחון לא בא בחשבון.

יאללה הפועל!

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר