שחקני מכבי מוכנים לפלייאוף העליון (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
שחקני מכבי מוכנים לפלייאוף העליון (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

עברנו את פרעה, לא נעבור גם את זה?

פורסם בתאריך: 15.3.23 13:13

מאני טיים. צמד המילים שכל כך חיכינו לו מגיע העירה, וזה הזמן של מכבי חיפה להראות מאיזה חומר היא עשויה.

רגע אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בליגה, עם נתון פסיכי של מספר נקודות גבוה אפילו יותר מזה של העונה שעברה, מכבי צועדת – קצת מדדה, קצת פצועה אבל הרבה יותר מאוחדת – אל הפלייאוף העליון. והאחדות היא הדבר החשוב ביותר עכשיו. לא רק במדינה.

ואפרופו מדינה, צפינו ברפרנס המושלם במשחק מול הפועל תל אביב – אוטובוס אדום חוסם את כל הנתיבים, וברגע האחרון מצליח אגף ימין של ההתקפה לעקוף את החסימה ולמסור כדור לוולה אדיר של הכוכב הכי גדול והאיש המושמץ של הכדורגל הישראלי.

 

 

ואפרופו (אחרון ודי) כוכבים וימין ושמאל, ניכר שגם בחלקת האלוהים הקטנה שלנו מבינים שאנחנו בישורת האחרונה, במאני טיים של העונה. והשנה, הרבה יותר מאשר בעונות האחרונות, זה המאני טיים של המאני טיים כי יש תחושה באוויר שזה אנחנו נגד כל העולם. נגד חוסר המזל, הפציעות, התלונות, הנהי, הכתבות, ההשוואות והניסיונות לסיים את השלטון הירוק. מכבי עברה עד לסיום העונה הסדירה מה שקבוצות רבות עוברות בשתי עונות. היא סוחבת וואחד תיק על הגב במסע כומתה שלא מבייש לוחם שייטת – רגע על הקרקע, רגע צולל, ורגע שט מעל פני המים כל הדרך לאליפות שלישית.

אז רגע לפני שהפלייאוף מתחיל והמדינה מתפרקת, זה הזמן לחמם את הגרונות, לשמור על הרגליים ולהתאחד סביב הקבוצה הזאת, שהופכת משנה לשנה לחלק בלתי נפרד מההיסטוריה שלנו ומהעתיד של המועדון. אנחנו רגע לפני חג הפסח, ויש אפילו מי שמגדילים ומוסיפים שערב תחילת הפלייאוף העליון אנחנו צריכים להפיל עשר מכות מצרים על הליגה, לחצות את הים בחוף דדו לשניים ולהביא אליפות שלישית ברצף.

זה המאני טיים שלנו. ישראל החיפאית, יהודים וערבים, ימין ושמאל. עברנו את פרעה, אינשאללה נעבור גם את זה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר