ענבל שמש, שני הרשקו ומאיה גושן (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
ענבל שמש, שני הרשקו ומאיה גושן (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)

ג'ודו: מדליית כסף לענבל שמש בגראנד סלאם אנטליה

הג'ודאית החיפאית ענבל שמש לא מוותרת על הכרטיס למשחקים האולימפיים שיתקיימו בפריז בשנת 2024. למרות פציעות שעיכבו את התקדמותה, שמש זכתה אתמול במדליית הכסף ביומה השני של תחרות הגראנד סלאם באנטליה, טורקיה. שמש: "תמיד כיף לסיים על הפודיום אחרי יום קרבות ארוך"

פורסם בתאריך: 2.4.23 10:41

הג'ודאית החיפאית ענבל שמש מאותתת לחברותיה לנבחרת ישראל שהיא לא מוותרת על הכרטיס לאולימפיאדת פריז 2024. למרות פציעות שעיכבו את התקדמותה, שמש זכתה במדליית הכסף ביומה השני של תחרות הגראנד סלאם באנטליה, טורקיה.

שמש, אשר מתחרה בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג, החלה את יום הקרבות עם ניצחון בשני ווזארי בסיבוב השני על הייביבי היפיונלו הטורקייה, שזכתה לעידוד רב מהקהל המקומי. לאחר מכן השיגה שמש איפון מול לאורה וואזקוז הספרדייה, וברבע הגמר היא ניצחה באיפון בגולדן סקור את לובזאנה פיוביסאנה האוסטרית. 

 

שמש עלתה למזרון בחצי הגמר כשהיא חדה והשיגה את הניצחון הרביעי שלה בתחרות עם ווזארי על הבאזר מול קתרינה האקר האוסטרלית, שלה היא הפסידה רק לפני שבוע בגראנד סלאם טביליסי, גאורגיה. ‎רצף הניצחונות של הישראלית נעצר רק בגמר, שבו היא פגשה את קייטלין קואדרוס הברזילאית והפסידה לה באיפון. מדליית הכסף של שמש מצטרפת למדליית הזהב שבה זכתה שירה ראשוני ולמדליית ארד של מאיה גושן. 

"תמיד כיף לסיים על הפודיום אחרי יום קרבות ארוך", אמרה שמש, "אני אמנם מאוכזבת מאיך שהיום הזה נגמר, אבל אני עם הפנים קדימה לאליפות עולם ולתחרויות הבאות. אני רוצה להודות לצוות המקצועי של נבחרת ישראל, למאמני הנבחרת שני הרשקו, עידו בר וצ'ארלס צ'יבנה, ולמאמנת האישית שלי באגודת מכבי חיפה מיכל האס".

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: "אני גאה מאוד בספורטאיות הנבחרת ובצוות המקצועי שלי על מחויבות, עקשנות ונאמנות למטרות המשותפות שלנו. שמש, ביום תחרות מרשים, זוכה במדליה נוספת בסבב היוקרתי, וגושן עולה לראשונה על הפודיום בתחרות גראנד סלאם. המדליות של שתיהן והמדליה של ראשוני מייצגות את היציבות של נבחרת הנשים ואת העבודה הקשה של כולם. הפנים קדימה לאליפות העולם במטרה להמשיך לעשות היסטוריה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר