השחמטאית נוגה אוריאן (צילום: האיגוד הישראלי לשחמט)
השחמטאית נוגה אוריאן (צילום: האיגוד הישראלי לשחמט)

נוגה אוריאן ממועדון חיפה זכתה באליפות ישראל עד גיל 16 בשחמט

השחקנית הצעירה ממועדון שחמט חיפה והשכונות הרשימה כשצברה שמונה נקודות והקדימה את סופיה טשניקובה מראשון לציון ואת נועם גדסי מכפר סבא. בעקבות הזכייה תייצג נוגה אוריאן את המדינה באליפות העולם או באליפות אירופה. יו"ר האיגוד צביקה ברקאי: "כל אחד מהמשתתפים יזכור את האליפות הזו לכל חייו"

פורסם בתאריך: 16.4.23 09:12

הישג מרשים למועדון חיפה והשכונות באליפות ישראל לנוער בשחמט: נוגה אוריאן מהמועדון החיפאי זכתה במקום ראשון באליפות ישראל עד גיל 16 לבנות לאחר שצברה שמונה נקודות. סופיה טשניקובה (מועדון ראשון לציון, שבע נקודות) ונועם גדסי (מועדון כפר סבא, שש נקודות) סיימו במקומות השני והשלישי.

באליפות ישראל בשחמט לנוער, שננעלה בכפר הנוער ויצ"ו שבראשון לציון, השתתפו 233 שחקנים מגיל 6 ועד 18. התחרות כללה 12 אליפויות במקביל – עד גיל 8, עד גיל 10, עד גיל 12, עד גיל 14, עד גיל 16 ועד גיל 18 (בכולן לבנים ולבנות).

 

 

מלבד הגביעים שאותם קיבלו כל הזוכים, המנצחים קיבלו גם את הכרטיס לייצג את ישראל באליפות העולם ובאליפות אירופה הבאות. כל אחד מהמנצחים יבחר אם לצאת לאליפות העולם או לאליפות אירופה, וסגנו ייצא לאליפות השנייה.

יו"ר האיגוד הישראלי לשחמט צביקה ברקאי: "האליפות הציגה לנו את הדור הבא של שחקני ושחקניות השחמט של ישראל. היתה אליפות נהדרת, מותחת וברמה גבוהה מאוד. אני בטוח שכל אחד מהילדים יזכור את האליפות הזו לכל חייו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר