אוהדי מכבי ביציע הצפוני (צילום: שירי ויצנר)
אוהדי מכבי ביציע הצפוני (צילום: שירי ויצנר)

אוהדי מכבי נגד ההנהלה: "מנותקים, תאווי בצע"

בשל הדרישה מיושבי היציע הצפוני, שנסגר על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל במשחק מול מכבי תל אביב, לשלם עבור כרטיס ליציע הדרומי, ארגוני האוהדים של מכבי חיפה יוצאים נגד הנהלת המועדון: "מאז שמכרתם את אולטראס חיפה נפתח לכם התיאבון והחלטתם ליישם את החזירות שלכם על כל יושבי היציע הצפוני"

פורסם בתאריך: 30.4.23 14:32

ארגוני האוהדים של מכבי חיפה נגד הנהלת המועדון: בפוסט שפרסמו היום (ראשון) הקופים הירוקים הם תוקפים את ההנהלה ומאשימים אותה ב"חזירות", וזאת בשל הדרישה מיושבי היציע הצפוני, שנסגר על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל במשחק מול מכבי תל אביב, לשלם עבור כרטיס ליציע הדרומי.

"בחודש פברואר האחרון הוגשה בקשה לבטל את התקנה שמחייבת קבוצות לגבות כסף על כרטיס חדש מאוהדים שהיציע שלהם נסגר", נכתב בפוסט, "ההתאחדות הודיעה כי מאותו רגע ועד להודעה חדשה היא לא תאכוף את התקנה הזו, והחלטה זו תחול על כל קבוצות הליגה. מאז, כל הקבוצות שמקבלות עונש של סגירת יציע נותנות כרטיסים בחינם לאוהדים שמחזיקים מנוי ליציע שנסגר. כולן, חוץ ממכבי חיפה".

 

 

בפנייה ישירה לאור שחר, בנו של נשיא מכבי יעקב שחר, הם כתבו: "אנחנו מבינים שמאז שמכרתם את אולטראס חיפה ושיתפתם פעולה עם משטרת ישראל במבצע סיכול ממוקד, נפתח לכם התיאבון והחלטתם ליישם את החזירות שלכם על כל יושבי היציע הצפוני. לא מספיק שאתם מוכרים את אותו כיסא פעמיים ביציע הצפוני, אתם רוצים עוד כסף מהקהל העצום הזה שממלא כל איצטדיון בארץ? בכל פעם שחשבנו שהגעתם לשיא, אתם מוכיחים לנו כמה אתם מנותקים, תאווי בצע, עיוורים לכסף. אתם הנהלה שלא ראויה לקהל הזה".

את הפוסט סיימו הקופים בהזהרה: "אנחנו בקרב על אליפות ושום דבר לא יסיט אותנו מהמטרה, אבל אם לא תשנו את ההחלטה האומללה הזו, אנחנו נגיב על זה בדרכנו, בזמן המתאים, בשם כל אלו שמשלמים אלפי שקלים בעונה ומפוצצים כל מגרש בארץ, ואתם מחליטים לירוק להם שוב בפנים".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "אנחנו מרוכזים ומפוקסים אך ורק במשחק החשוב מחר מול הפועל באר שבע. לאחריו נעסוק במשחק מול מכבי תל אביב, נעדכן ונשיב בזמן הנכון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צדוק

    אומרים תאוות בצע כשם עצם. כשרוצים לומר שם תואר או פועל כותבים תאב בצע. זאת אומרת שיש כאן שגיאה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר