ברק בכר. אובדן שליטה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
ברק בכר. אובדן שליטה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

ברק וזעם

פורסם בתאריך: 2.5.23 11:21

נתחיל מהסוף. זה היה אירוע מביש לכדורגל הישראלי. אירוע מתגלגל שהחל במנואלה ההיא שעלתה באש והסתיים בהורדת הדגל לחצי תורן וצעקות בושה. אירוע שיש לו קשר ישיר להתנהלות קלוקלת של פטרוני הליגה שמיהרו לתקשורת בסיום המשחק לגנות אירוע לא מנוהל בפעם המי יודע כמה העונה.

כל מי שהיה קשור ב"משחק העונה" מקבל ציון נכשל. מינהלת הליגה על השקט המביך, ההתאחדות לכדורגל ובתי הדין מרופדי הכיסים וזיג זג העונשים, המשטרה שכשלה באבטחת האירוע, הנהמות והגזענות המחליאה ביציעי באר שבע, והשחקנים שהזכירו לי קטטות של אחרי משחק באליפות בית הספר עירוני ג' שבו למדתי. ולא באמת מעניין אותי להפנות את הזעם כאחרון האוהדים לשאלות כמו מי סטר, מי פיצץ, מי חימם ומי פרץ – היה לזה מספיק זמן מסך בטוויטר. ועכשיו זהו תפקידם של בתי הדין הלא מרשימים בלשון המעטה של ההתאחדות, שלבטח ירחיקו שניים-שלושה שחקנים מכל צד, ירפדו עוד יותר את הכיסים של ההתאחדות, יפסקו הורדה של כמה נקודות על תנאי וישיתו פעילות קהילתית. זה הרי ברור כשמש.

 

 

מי שמעניין בכל הסיפור הזה הוא ברק בכר. אותו האיש קיבל את מירב המחמאות והסופרלטיבים מהקהל, מהתקשורת ומהמועדון, נמצא כעת באובדן שליטה מוחלט על הקבוצה שלו. בכר והצוות שלו, שבנו קריירה מניהול סגל שחקנים, מוצאים את עצמם בסיום עונה שעלול להאפיל על העונה ההיסטורית של המועדון.

אם נחשוב על זה, מאז החזרה מפגרת המונדיאל, הקבוצה הזאת משחקת על אדים ועל מזל. הקיטור השתחרר בטרנר אחרי שכולם כבר מבינים שלפחות ארבעה-חמישה שחקנים לא יהיו כאן בעונה הבאה, ובכר – עם כל הכבוד לדמעות באשדוד שהגיעו בעיקר מאנחת רווחה על כך שהוא ניצל מאובדן האליפות כבר בי"א – צריך להתעורר מחלום בלגרד ולהבין שהוא יכול לסיים את הקדנציה שלו במכבי חיפה כשהוא עומד לצד אלישע לוי עם שתי אליפויות ועם הפסד אליפות בדקה האחרונה. כשנשארו עוד תשע נקודות בקופה, ארבע נקודות הפרש וסגל חסר של כמה מורחקים במשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב ומוצהבים שלא ישחקו במשחק מול מכבי נתניה, הגיע הזמן של בכר לסיים את הסאגה הזאת.

ניצחון ביום שני, והוא חצי אלוהים לכל החיים בכרמל. הפסד, והוא כנראה יגלה שהזיכרון של הקהל הוא קצר. כמעט כמו הפתיל של שחקני באר שבע בשוטף.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שימחה מוצים

    "אם נחשוב על זה, מאז החזרה מפגרת המונדיאל, הקבוצה הזאת משחקת על אדים ועל מזל."

    בול.

  2. מומי

    פגעת בול בניתוח הארוע בכלל ובברק בכר בפרט. נראה לי שמכבי חיפה מצתה אותו, רק שיגמר טוב..

  3. רון

    תשמע אדון כתב, סליחה אבל אין לך מושג
    כמה שנים חיפה חיפשה מאמן מתאים? עשר שנים החלפנו גרביים בלי סוף ולא מצאנו מאמן טוב, בכר מדהים ולא משנה איך תגמר העונה
    אף אחד לא מושלם כמובן אבל הוא המאמן הכי טוב בארץ במרחק

  4. חיפאי

    ברק בכר הוא מאמן של סגל שחקנים טובים!! שימו אותו לאמן בבני יהודה או בית"ר ירושלים הוא מוריד אותם ליגה!! מאמן בינוני מאד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר