נשות shesport (צילום: Eduardo Goman)
נשות shesport (צילום: Eduardo Goman)

בשישי: טורניר כדורעף חופים להעלאת המודעות לאלימות נגד נשים

ארגון shesport, שפועל לקידום שוויון מגדרי באמצעות ספורט, יקיים בחוף מרידיאן טורניר כדורעף חופים במטרה להעלות את המודעות לאלימות נגד נשים: "הטורניר יתקיים על מנת להזכיר לכולם שיש עדיין הרבה נשים שחוות אלימות במשפחה, ושתמיד נזכור את אלו שחייהן נקטפו בדם קר בטרם עת"

פורסם בתאריך: 2.5.23 14:42

ביום שישי יקיים ארגון shesport טורניר כדורעף חופים בחיפה, שמטרתו היא העלאת המודעות לאלימות נגד נשים. הטורניר, שייערך בשיתוף עם מכבי ישראל, עם ויצו ועם קבוצת הפייסבוק "כדורעף חופים ונהנים", ייפתח בשעה 8:00 בחוף מרידיאן.

shesport הוא ארגון חברתי שפועל לקידום שוויון מגדרי באמצעות ספורט, מתוך התפישה כי עיסוק בספורט מצמצם פערים ומפתח מנהיגות נשית מובילה. הארגון שם דגש על נראות נשית במרחב הציבורי כדי להוות מקור השראה וגאווה לנשים נוספות ולהוות מרחב בטוח לכל ילדה, נערה ואשה.

 

 

לדבריהן של המארגנות, "הטורניר יתקיים על מנת להזכיר לכולם שיש עדיין הרבה נשים שחוות אלימות במשפחה, שאנחנו לא שוכחים אותן ושתמיד נזכור את אלו שחייהן נקטפו בדם קר בטרם עת. הטורניר יתקיים בתצורה מעורבת של נשים וגברים ביחד כי אנחנו מאמינות שהמאבק הזה הוא של כולנו".

המארגנות הוסיפו כי "קיומו של הטורניר וחשיפתו לתקשורת ולקהל הרחב הם מסר שאנחנו כאן ביחד, ולא נשקוט עד שנשנה את פני המציאות הזו. אנחנו מזמינות את כולם להיות שותפים למסר הזה ולסייע בחשיפת הטורניר והערכים שהוא מייצג לקהל המקומי. 31 נשים נרצחו בשנת 2023, ולצערנו כמעט אין אשה שלא מכירה אשה אחרת שחוותה אלימות. זה מצב שלא נוכל להשלים איתו, ותמיד ראוי שהוא יהיה בקדמת הבמה הציבורית, עד שהמדינה והחברה יידעו למגר את התופעה. רק בשבועות האחרונים איבדנו באזור חיפה והקריות את דריה לייטל ז"ל ואת אדיסי אלבנה ז"ל שנרצחו על ידי בני זוגן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא רלונטי

    כל הכבוד.
    חבל שלא מקיימים דבר דומה להעלאת מודעות לאלימות במשפחה שגברים חווים. דוקא לזה יש פחות מודעות. ולמרבה הצער, לא חסר גם כן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר