מכבי חיפה חוגגת בנתניה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
מכבי חיפה חוגגת בנתניה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

אליפות וכוכב: מכבי חיפה אלופת המדינה בפעם ה-15

מכבי חיפה ניצחה 1:5 את מכבי נתניה וזכתה באליפות המדינה בפעם השלישית ברציפות וה-15 בתולדות המועדון. מכבי תסיים בשבת את העונה כקבוצה הראשונה בכדורגל הישראלי שגם מופיעה במפעל הבכיר ביבשת וגם מניפה את צלחת האליפות. המאמן ברק בכר: "זאת היסטוריה, משהו שלא היה"

פורסם בתאריך: 15.5.23 22:27

מה שהיה ברור לכולם בשבועות האחרונים נחתם: מכבי חיפה זכתה הערב (שני) באליפות המדינה בפעם השלישית ברציפות וה-15 בתולדות המועדון. מכבי הביסה בחוץ את מכבי נתניה בתוצאה 1:5 עם הצגה גדולה והבטיחה את התואר משחק אחד לפני סוף העונה.

את השערים למכבי כבשו דיא סבע (צמד), צ'רון שרי, מוחמד אבו פאני ופרנטזדי פיירו. מהעונה הבאה תשחק הקבוצה עם שלושה כוכבים על מדי השחקנים.

מכבי תסיים ביום שבת עונה אדירה עם הופעה נהדרת בליגת האלופות, והיא הראשונה בכדורגל הישראלי שגם מופיעה במפעל הבכיר ביבשת וגם מניפה את צלחת האליפות.

המאמן ברק בכר, שמחזיק כעת בשש אליפות ועתיד לאמן בעונה הבאה באלופת סרביה הכוכב האדום בלגרד, אמר בסיום המשחק: "זאת היתה עונה ארוכה מאוד, ורצינו לסיים את זה. יכולנו לקחת אליפות הרבה לפני, אבל ככל שזה נמשך זה כנראה יותר מתוק. עשינו את זה עם שני ניצחונות ענקיים בשבוע שעבר והיום. זו תקופה קשה ומרגשת עם המון מחשבות. מצד אחד רוצים להמשיך קדימה, ומצד שני רוצים לסיים את זה. זו אליפות מרגשת מאוד. עכשיו צריך לחגוג וליהנות מהחוויה הזאת. סיימנו שלוש שנים אדירות עם כל המטרות שלנו ועם אליפות בשנה של ליגת האלופות. זה חלום שהתגשם".

 

 

בכר הוסיף: "מה שמאפיין אותנו זה אופי. מתחילת העונה – שער השוויון נגד אולימפיאקוס והקאמבק מול הכוכב האדום – היו המון מהפכים בליגה, וגם היום ב-1:1 פתחנו את החצי השני פחות טוב. אופי גדול של השחקנים והרבה מאוד אומץ, הקבוצה הזאת היא אמיצה מאוד. השחקנים גרמו לי להיות אמיץ. יש לי חבר'ה איכותיים ומחויבים. לפי התוצאות זאת עונה גדולה, ולכל אליפות יש הייחוד שלה, בטח אליפות שלישית, בטח בעונה של ליגת האלופות. זאת היסטוריה, משהו שלא היה. לא יודע אם זה יקרה שוב, ואני מאחל לכל קבוצה ישראלית לעשות את זה".

 

אוהדי מכבי חוגגים אליפות בנתניה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

אוהדי מכבי חוגגים אליפות בנתניה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר