רוני כהן ומאיה ולנדר עם המדליות (צילום: באדיבות מעופפי חיפה)
רוני כהן ומאיה ולנדר עם המדליות (צילום: באדיבות מעופפי חיפה)

גאווה חיפאית: זהב למעופפי חיפה בגביע העולם

רוני כהן ומאיה ולנדר - חברות נבחרת ישראל ואגודת מעופפי חיפה - זכו במקום הראשון בקטגוריית זוג בנות בתחרות גביע העולם של איגוד האקרובטיקה הבינלאומי שהתקיימה בז'שוב, פולין. מנהלת מעופפי חיפה קרן גרשגורן: "לשמוע את 'התקווה' על אדמת פולין זה מרגש. אנחנו מהאגודות המובילות בעולם"

פורסם בתאריך: 13.6.23 08:01

גאווה חיפאית: רוני כהן ומאיה ולנדר זכו במדליית זהב בגביע העולם באקרובטיקה. השתיים – חברות נבחרת ישראל ואגודת מעופפי חיפה בהנהלת קרן גרשגורן – זכו במקום הראשון בקטגוריית זוג בנות בתחרות גביע העולם (גביע acro) של איגוד האקרובטיקה הבינלאומי שהתקיימה בז'שוב, פולין.

במקביל נערכה בז'שוב תחרות פתוחה שממנה תחזור קבוצת מעופפי חיפה עם שלל מדליות. את האגודה ייצגו בתחרות שמונה צוותים שזכו בשבע מדליות זהב ובמדליית כסף אחת. יונתן שכנר ויאיר עוז זכו בזהב בקטגוריית זוג בנים דרגת ילדים; אופאל גודל ואלונה פלד זכו בזהב בקטגוריית זוג בנות דרגת ילדים; יונתן וייצמן וויקה ברוק זכו בזהב בקטגוריית זוג מעורב דרגת ילדים; אופיר אדלר, מוריה כהן ושי קלטש זכו בזהב ובכסף בקטגוריית שלושה דרגת ילדים; שירה בארי, רעות שלו ואופיר אדלר זכו בזהב בקטגוריית שלושה דרגת ילדים; גיל פליקס ויובל ששון זכו בזהב בקטגוריית זוג בנים ג'וניור; ורוני טלר וארד אביר דויטש זכו בזהב בקטגוריית זוג בנות ג'וניור.

 

 

"לשמוע את 'התקווה' על אדמת פולין זה מרגש", אמרה גרשגורן הנרגשת, "המתעמלים של מעופפי חיפה והצוות הנדיר שלנו מוכיחים לאורך כל העונה שאנו מהאגודות המובילות בעולם היום. אני גאה לייצג את חיפה ואת ישראל ולהוביל דור של ילדים למצוינות".

 

מתעמלי אגודת מעופפי חיפה עם המדליות (צילום: אופיר שכנר)

מתעמלי אגודת מעופפי חיפה עם המדליות (צילום: אופיר שכנר)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר