האבוקות שהדליקו אוהדי מכבי, מבט מיציע המארחים (צילום" אהוד שילה)
האבוקות שהדליקו אוהדי מכבי, מבט מיציע המארחים (צילום" אהוד שילה)

הם לא מייצגים אותנו

פורסם בתאריך: 12.7.23 13:33

קשה מאוד להתייחס למשחק כדורגל אחרי ההתפרעות המכוערת של כמה מהאוהדים הירוקים במלטה. עצוב מאוד שכ-300 אנשים קבועים הורסים שם ומסורת של מועדון שלם ושל מאות אלפי אוהדים מהמצוינים שיש. וזה קורה בכל עונה, לאורך כל העונה.

אני בטוח שבמכבי חיפה יודעים היטב מי הם החוליגנים, והגיע הזמן שבמערכת יפסיקו לפחד מהם. הם לא מייצגים אותי, הם לא מייצגים את הרוב המוחלט של אוהדי מכבי.

מביך היה לראות שמשחק במסגרת מוקדמות ליגת האלופות מופסק ליותר מחצי שעה. נכון, היה איזושהי התגרות מצד אוהדי היריבה, אבל מופע האבוקות המיותר התחיל עוד הרבה לפני זה, כבר בדקה ה-21, אך התגובה הזו, של השלכת אבוקה לתוך יציע מלא, היא דוחה ומסוכנת. בשביל מה זה היה טוב? המתפרעים הרי ידעו שיש למכבי עונש על תנאי של איסור קהל חוץ באירופה, אז בשביל מה לעזאזל?

וכן, היה גם משחק. כמה חיכיתי לראות את מכבי חיפה מודל 2024-2023, ולמרות שקיבלנו יריבה בהזמנה שאפילו אני, בגילי המופלג, הייתי יכול להשתלב בהרכב שלה, עדיין התרגשתי.

המגרש הסינטטי הרותח הזכיר לי משחקים בצהרי יום שישי בשכונה, ובכלל – קשה להבין איך אופ"א מאשרת איצטדיון עלוב כל כך למשחק במוקדמות הליגה הטובה בעולם.

 

 

מהבחינה המקצועית, כבר מקריאת ההרכב אפשר להבין שגל אלברמן של העונה הנוכחית הוא הרבה יותר ממנהל ספורטיבי. ההתעקשות על גוני נאור (שהוא זה שנלחם להחתים), השילוב של ענאן חלאילי וחמזה שיבלי (אולי כדי להראות למאוויס צ'יבוטה שלא צריכים אותו), והעלאתו של פרנטזדי פיירו (שהצטרף לאימונים ימים ספורים לפני המשחק) – כל אלה מצביעים על כך שאלברמן יהיה מעורב מאוד על המגרש השנה. והאמת, אין לי שום בעיה עם זה.

התובנה המרכזית שלי מהמשחק היא שאנחנו צריכים לעשות הכל, אבל הכל, כדי להחזיר את ג'וש כהן לשער. שוער צריך לתת ביטחון לכל הקבוצה, ועם איתמר ניצן בין הקורות, כל התקפה של היריב היא מבוא להתקף לב.

בהגנה ממשיך עבדולאי סק את היכולת האדירה מהעונה שעברה, אבל במרכז המגרש חסר עדיין קשר אחורי איכותי שימלא את מקומו מוחמד של אבו פאני. דיא סבע, כך נראה, הבין שהקהל התבאס עליו, ועל המגרש נראה היה שהוא נחוש להוכיח שהוא כאן כדי להישאר. ליאור רפאלוב שנכנס כמחליף היה טוב, דרש כל הזמן את הכדור וחילק מסירות כמו שהוא יודע. בהתקפה דין דוד נראה מצוין, ופיירו הוכיח שוב שאירופה היא לא הליגה.

המשחק נגמר בניצחון קליל שמאפשר לשחקנים, ובעיקר למסאי דגו, לצבור ביטחון לקראת המשך העונה. ולולא הביזיון והחרפה של האוהדים, אפשר גם היה להתכונן לשלב הבא בשקט.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר