האבוקה שהושלכה לעבר יציע אוהדי האמרון ספרטנס (צילום: באדיבות ספורט1 וצ'רלטון)
האבוקה שהושלכה לעבר יציע אוהדי האמרון ספרטנס (צילום: באדיבות ספורט1 וצ'רלטון)

הטמטום האנושי

פורסם בתאריך: 16.7.23 08:37

היגיון הוא מצרך נדיר, נדיר מדי, בעולמנו. הטמטום האנושי, לעומת זאת, נובע ושופע יותר מאי פעם. יעידו על כך האבוקות שנזרקו מכיוון יציע אוהדי מכבי חיפה באיצטדיון של האמרון ספרטנס במלטה ונחתו על הדשא, שבמקרה הוא משטח סינתטי, במשחק במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

כן, היו גם התפרעויות ואף אבוקה שהושלכה אל עבר הקהל המלטזי (מעשה מטורף ומתועב כשלעצמו), אבל אלו היו חלק מתגובה להתגרות ואלימות ממשית של הקהל המלטזי.

דווקא השלכת האבוקה במחצית הראשונה בלטה, עבורי לפחות, יותר לרעה, בשל הנסיבות והעובדה שהקהל הירוק התבקש באופן מפורש, ברחל בתך הקטנה, שלא להדליק, ובוודאי לא להשליך, אבוקות, וזאת בשל עונש על תנאי שהושת על מכבי חיפה – סגירת יציע חוץ למשחק אחד בשל אירועי אבוקות קודמים.

 

 

עכשיו שיהיה ברור – אני מת על אבוקות (כשהן ביציע, לא נזרקות לדשא) ואני אחד מהמטיפים הנלהבים והבולטים להסדרת השימוש בהן במגרשי הכדורגל בישראל. אבל אם המחיר הוא כבד כל כך, בטח במסגרת אירופית מול דיינים שלא שופעים סימפתיה לרעיון הציוני, אז אני מוותר בצער עליהן.

אלא שמי שהחליט שהוא משליך את האבוקה החליט גם בשבילי ובשביל שאר אוהדי מכבי חיפה, ביודעין, לוותר על מתן תמיכה לקבוצה במשחק החוץ הבא, מתוך אנוכיות, מתוך טיפשות ומתוך משחקי אגו. אני לא מתכוון אפילו לברר את הסיבה שבגללה הושלכו האבוקות, זה לא רלוונטי. אין באמת תירוץ שלא יישמע כטמטום אגואיסטי ומוחלט להרוס ככה לקהל ולקבוצה שלך בגלל אינטריגה שנוגעת ל-20 איש בלחץ.

אלו אינם אוהדים של מכבי חיפה, טובת הקבוצה לא בראש מעייניהם. אנשים שמאמינים שהם גדולים וחשובים משאר הקהל ומהמועדון, שלא מבינים את מקומם בעולם. ומקומם לא יהי עמנו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא סובל את הימין ונתניהו. אבל השמאל שמוכן להרוס את המדינה גרוע יותר. וזה תמיד כיף שקומוניסטים מטיפים לדמוקרטיה

    צודק ב100% ועכשיו תעתיק את כל הדברים הרלוונטיים לאלה שמוכנים לשרוף את המדינה בגלל אגואיסטיות ואינטריגות של 20 איש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר