תיירי הנרי וריבאלדו (צילומים: PARITIDO, באדיבות Barcelona FC)
תיירי הנרי וריבאלדו (צילומים: PARITIDO, באדיבות Barcelona FC)

אגדות הכדורגל תיירי הנרי וריבאלדו מגיעים לסמי עופר

אגדות הכדורגל תיירי הנרי וריבאלדו יגיעו לביקור היסטורי עם נבחרת בארסה לג'נדס לשני משחקי ראווה מול אגדות מכבי חיפה בסמי עופר וכוכבי העבר של מכבי תל אביב בבלומפילד. ריבאלדו: "אני מאמין שספורט וכדורגל הם כלים עוצמתיים שמחברים בין אנשים, וזה מה שנעשה בישראל"

פורסם בתאריך: 1.8.23 14:26

בתחילת ספטמבר תגיע קבוצת הוותיקים של ברצלונה – בארסה לג'נדס – לשני משחקי ראווה בישראל – האחד באיצטדיון בלומפילד ביפו והשני באיצטדיון סמי עופר בחיפה. את המשחקים מארגנת חברת MTR7 בראשותו של מאורו רוזנשיין, אשר הפיקה אירועי כדורגל בינלאומיים גדולים שהתקיימו בישראל בשנים האחרונות. בארסה לג'נדס תתמודד מול אגדות כדורגל ממכבי חיפה וממכבי תל אביב.

בין אגדות ברצלונה שיגיעו לישראל נמצאים תיירי הנרי וריבאלדו. הנרי הצרפתי שיחק בברצלונה בשנים 2010-2007 תחת הדרכתו של פפ גווארדיולה בקבוצה שנחשבת עד היום לטובה בכל הזמנים. ביחד עם ברצלונה הוא זכה באליפות ספרד, בגביע המלך, בליגת האלופות ובסופר קאפ האירופי. הנרי גם זכה באליפויות עם מונקו בצרפת ועם ארסנל באנגליה. עם נבחרת צרפת הוא זכה במונדיאל וביורו, ואת ארון התארים האישיים שלו מפארים תואר כדורגלן השנה בעולם, נעל הזהב ומלך השערים בפרמיירליג. כיום משמש הנרי פרשן בכיר ברשת SKY הבריטית.

ריבאלדו הברזילאי יחזור לשחק בארץ בפעם השלישית. הוא כיכב במדי ברצלונה בשנים 2002-1997 וזכה איתה בשתי אליפויות ובשני גביעי המלך. ריבאלדו זכה גם בתואר כדורגלן השנה בעולם ובכדור הזהב. הוא גם זכה עם מילאן זכה בליגת האלופות ועם נבחרת ברזיל במונדיאל 2002. בקיץ 2021 שיחק ריבאלדו בבלומפילד במשחק בין אגדות ברצלונה וריאל מדריד, וב-2019 הוא שיחק במשחק השלום בסמי עופר עם אגדות העבר של נבחרת ברזיל.  

 

 

המשחק הראשון ייערך בבלומפילד ביום שלישי, 5 בספטמבר, מול מכבי תל אביב. המשחק השני ייערך ביום חמישי, 7 בספטמבר, בסמי עופר מול שחקני עבר של מכבי חיפה שאותם יובילו הקפטנים לשעבר יניב קטן, אריק בנדו וראובן עטר. קטן יעלה לשחק לראשונה בסמי עופר עם החולצה מספר 20, תשע שנים לאחר שפרש ממשחק פעיל.

לקראת הגעתו לישראל אמר ריבאלדו: "אני תמיד שמח לחזור לישראל. צפויים לנו משחקים מרתקים מול אגדות כדורגל מישראל שאת חלקם פגשתי בעבר על המגרש, ואני נרגש לקראת המפגש המחודש. אני מאמין שספורט בכלל וכדורגל בפרט הם כלים עוצמתיים שמחברים בין אנשים, וזה מה שנעשה בישראל בספטמבר". 

רוזנשיין: "חברת MTR7 יוזמת ומביאה לארץ אירוע אגדי וחד פעמי שירתק וילהיב את הקהל בישראל. המדינה כולה תעצור את הנשימה לקראת מה שמצפה על כר הדשא. אנחנו שוב צעד קדימה כדי להנגיש לחובבי הספורט בישראל משהו שהם מעולם לא צפו בו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר