מסאי דגו. יעשה היסטוריה? (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
מסאי דגו. יעשה היסטוריה? (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

הסיפור הכי גדול של הכדורגל הישראלי

פורסם בתאריך: 16.8.23 17:57

כשיצאתי מהאיצטדיון אחרי הניצחון הגדול על סלובן ברטיסלבה חשבתי רק על איש אחד – מסאי דגו. כמה לחץ השתחרר בניצחון הזה אצל המאמן הצעיר, שלפחות בינתיים משתיק את כל המבקרים. ועושה את זה בסטייל.

וזה בכלל לא הניצחון או ההעפלה המובטחת לשלב הבתים של הליגה האירופאית – בתקווה שזה לא ייעצר שם – אלא הדרך. דגו הוא איש כדורגל מצוין. והוא ממש לא פראייר. ההרכבים שלו הם מגוונים מאוד וכל שחקן בסגל נספר בהרכב. מכבי בהדרכתו משחקת כדורגל התקפי מאוד, ובהרכב שלו משחקים תמיד ארבעה שחקני התקפה.

התחרות על ה-11 העונה היא אפילו גדולה יותר מזו של העונה שעברה, וגם על זה דגו מתגבר. הצעירים משתלבים בדיוק בקצב הנכון, רוב החילופים הם בינגו, מערכת היחסים בינו לבין השחקנים היא מושלמת, הצוות מסביבו מגובש ומאמין בו, ולפני הכל – הוא בנאדם.
הוא משדר צניעות, מתייחס בכבוד לכל שאלה ומדבר עם כולם בגובה העיניים. אמנם הייתי בין הבודדים שתמכו במינוי של מאמן צעיר, אבל אני מודה – לא חלמתי בחלומות הכי ורודים שזה ייראה כל כך טוב.

אני לא יודע איך זה יימשך, אבל נכון לעכשיו שגל אלברמן ויעקב שחר פגעו בול. גביע אלוף האלופים כבר בכיס, כך גם שלב הבתים בליגה האירופית, ושני משחקים מהעפלה שנייה ברציפות לשלב הבתים בליגת האלופות. מעולם קבוצה ישראלית לא העפילה לליגה הטובה בעולם באק טו באק. מכבי, שוב, קרובה לעשות היסטוריה.

 

 

על המגרש מכבי שוב פתחה את המשחק בסערה. פרנטזדי פיירו הוכיח בפעם המי יודע כמה שמוקדמות ליגת האלופות הן המפעל שלו, עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר שלטו אבסולוטית במרכז המגרש, ודיא סבע כובש משחק שני ברציפות.
אבל מעל כולם היה צ'ארון שרי שסיים את המשחק עם שלושה בישולים גאוניים. הוא אמר במסיבת העיתונאים לפני המשחק שהקבוצה

הנוכחית טובה יותר מהקבוצה של העונה שעברה. אמר, ואולי אפילו צדק. מי אני שאתווכח איתו. שרי מודל 2024-2023 פשוט רוקד על המגרש. הוא מעורב בכל מצב התקפי, לוקח על עצמו המון אחריות ונראה שהוא מבין יותר מכולם שבגלל שעל הקווים עומד מאמן חסר ניסיון, הוא צריך להיות המאמן על המגרש, לצדו של ליאור רפאלוב.

רפאלוב מפתיע אותי לטובה. הוא מבין את מעמדו ולא מתמרמר. כשקוראים לו הוא נכנס למשחק בשיא ההתלהבות ובשיא המוטיבציה. רפאלוב יכול וצריך להיות הפנים של מכבי על המגרש ומחוצה לו.

ביום רביעי הבא נארח את יאנג בויז ברן למשחק שיכול להיכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי, אבל לא פחות מכך – לסיפור הכי גדול של העונה בכדורגל הישראלי. סיפורו של מסאי דגו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר