אורן וירין אשכנזי עם דולב חזיזה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
אורן וירין אשכנזי עם דולב חזיזה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

מכבי הקדישה את המשחק הערב לזכרה של אוריאנה בת ה-5

לפני שנתיים נהרגה אוריאנה אשכנזי, רק בת 5, מנפילה בגן משחקים במהלך טיול בצרפת. במהלך אשפוזה שלח לה דולב חזיזה, השחקן שאותו היא העריצה, ברכה מצולמת להחלמתה, אך זה לא עזר. אתמול נפגשה משפחת אשכנזי שמתגוררת בברן עם חזיזה, והיום היא תשב ביציע ותעודד את הירוקים

פורסם בתאריך: 29.8.23 11:18

לפני שנתיים קרה הנורא מכל למשפחת אשכנזי – משפחה ישראלית המתגוררת בברן, שווייץ. במהלך טיול בצרפת שיחקה בתם האמצעית אוריאנה, רק בת 5, במגרש משחקים, נפלה, נחבלה בראשה ונפצעה באורח אנוש. במשך חמישה ימים פרפרה אוריאנה הקטנה בין חיים למוות, כשמשפחתה לא משה ממיטתה במחלקה לטיפול נמרץ. 

אוריאנה, כמו כל המשפחה, היתה אוהדת שרופה של מכבי חיפה, אבל בעיקר של מספר 8 דולב חזיזה. בצר להם, פנתה המשפחה אל השחקן שישלח לבתם ברכה מצולמת להחלמה מהירה, אך זה לא עזר. אוריאנה נפטרה והשאירה אחריה זוג הורים כואבים, לנה ואורן, אח בכור ירין ואחות מאיירה. סבה של אוריאנה היה מוסא אשכנזי ז"ל, גורו ריקודי העם של חיפה. ההורים מנהלים בית ספר למוזיקה ולמחול בברן. 

אתמול (שני) בברן נסגר מעגל. אבי המשפחה אורן ובנו ירין הגיעו לבית המלון שבו מתאכסנת מכבי חיפה לקראת המפגש מול יאנג בויז בפלייאוף ליגת האלופות כדי לפגוש את חזיזה ואת המאמן מסאי דגו. זה היה מפגש מרגש, מהול בשמחה ועצב, וקשה היה לעצור את הדמעות בזמן שהאב הראה לחזיזה את הסרטון שהוא שלח בזמנו, בימים שבהם בתו היתה מורדמת ומונשמת.

 

לזכרה של אוריאנה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה ומכבי חיפה)

לזכרה של אוריאנה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה ומכבי חיפה)

 

 

"הגענו לפה במיוחד בשביל ירין", סיפר האב הנרגש, "בשבילו זה חלום לפגוש את דולב פנים מול פנים. אנחנו גרים פה אבל כל הזמן עוקבים אחרי המשחקים של מכבי ורואים אותם באינטרנט. חשוב לנו מאוד להיות פה".

המפגש הסתיים בחיבוקים חמים, כשחזיזה כמו חזיזה, מקליל את האווירה ופונה לאוהד הצעיר: "אני מקווה שנשמח אתכם בסיום המשחק, אבל תעודד אותנו, שלא תשיר להם". 

אתמול התארחה משפחת אשכנזי באימון המסכם, והערב היא תשב ביציע בהרכב מלא כדי לעודד את הקבוצה שמקדישה את המשחק לזכרה של אריאנה הקטנה.

 

משפחת אשכנזי באימון הקבוצה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

משפחת אשכנזי באימון הקבוצה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר