יובל מעתוק בבית "האח הגדול" (צילום מתוך שידורי רשת 13)
יובל מעתוק בבית "האח הגדול" (צילום מתוך שידורי רשת 13)

"כשאוהדי מכבי נכנסו לתמונה, הסיפור נגמר"

אלפים רבים מאוהדי מכבי חיפה התגייסו לסייע ליובל מעתוק - אוהדת ירוקה ידועה - לנצח בגמר "האח הגדול", הרבה בזכות המפגש המרגש שלה עם כוכב העבר יניב קטן. אחרי הזכייה, כדרכם של אוהדים, הם לא שכחו להזכיר לה מי תמכו בה: "הכניסה של קטן הביאה מצביעים שלא רואים בכלל את 'הפח הגדול'"

פורסם בתאריך: 11.9.23 15:05

יובל מעתוק, הזוכה הגדולה בגמר "האח הגדול", יכולה לזקוף חלק נכבד מניצחונה אתמול (ראשון) לזכותם של אוהדי מכבי חיפה.

אלפים מאוהדי הקבוצה התגייסו לסמס לה בשל אהדתה לירוקים, שקיבלה ביטוי גם בשידורי התוכנית. כמה ימים לפני הגמר, כשנשאלה על ידי האח הגדול מהו הדבר הכי חשוב לה בבן זוג, היא השיבה שהוא חייב לאהוד את מכבי חיפה. "כפרה עליך, אנחנו גדלנו על מכבי חיפה", היא הוסיפה. כשנשאלה על השחקן שעליו היא גדלה, תשובתה היתה מהירה: "על יניב קטן, הסמל של מכבי חיפה". בהפקת התוכנית לא נותרו אדישים, והפתיעו את מעתוק כאשר קטן בכבודו ובעצמו נכנס אל חדר האח.

במפגש העניק קטן למעתוק חולצת משחק שלו מלפני 17 שנה שנשמרה בבית הוריו. "באתי בשבילך. גם אם הייתי צריך לבוא ברגל, הייתי בא", הוא אמר לה ומסר לה מכתב אישי. מעתוק כבר הצהירה שהיא נכנסה לבית "האח הגדול" במטרה להעלות את המודעות לאנשים בעלי צרכים מיוחדים, שכן אחיה התאום קובי הוא בעל צרכים מיוחדים. "יש לנו מכנה משותף", כתב קטן למעתוק, "בכל פעם שהזכרת את הקשר העמוק לאחיך קובי ואת הדאגה אליו הזכרת לי את הבית שלי. זה הזכיר לי את אחותי הקטנה הדס ז"ל, שגם היא היתה ילדה בעלת צרכים מיוחדים. הגאווה שלך לקובי גורמת לי להבין כמה שאת מיוחדת. בבית שאני גדלתי בו אחותי תמיד היתה במקום הראשון לפני כולם, בדיוק כמו שקובי אצלך. בעוד כמה ימים החוויה הענקית הזו מגיעה לסופה. כולי תקווה שתצאי אחרונה מהבית".

במשך כל אותו היום הסתובבה מעתוק עם החולצה, ואחר כך פרסה אותה על כיסא ליד המיטה שלה ואסרה על הדיירים האחרים לגעת בה.

 

יובל מעתוק ויניב קטן בבית "האח הגדול" (צילום מתוך שידורי רשת 13)

יובל מעתוק ויניב קטן בבית "האח הגדול" (צילום מתוך שידורי רשת 13)

 

 

בקבוצות השונות של אוהדי מכבי ברשתות החברתיות רצה הקריאה לסמס עבור מעתוק. "יום ראשון, הגמר של 'האח הגדול', ולנו יש אוהדת שרופה בגמר. קוראים לה יובל מעתוק המלכה. אז קריאה דחופה לכל אוהדי חיפה להצביע לה. היא מלכה אמיתית, ריגשה אותי עם יניב קטן, אוהדת שרופה. יאללה בואו נצביע לה כי מגיע לה לזכות", כתב אוהד הקבוצה. אוהדת אחרת כתבה: "זה הזמן שלנו להראות לאוהדת מספר 1 של מכבי חיפה מי אלה באמת המעריצים האמיתיים. אפשר להצביע 20 פעם ליובל מעתוק – עשר באפליקציה ועשר בדפדפן אינטרנט". וגם היה מי שהגדיל וכתב: "יובל מעתוק, מגיל קטן לא מפספסת שום משחק, לא מהטלוויזיה אלא מהיציע. בזכות התוכנית גילינו אוהדת ירוקה. הכתרנו אותה כשחקנית ה-12 של הקבוצה. יניב קטן אמר שהיא הזוכה שלו. ואם יניב אומר, מי אנחנו שנתווכח איתו?! אוהדים ירוקים, בואו נראה ליובל מעתוק את הכוח של מכבי חיפה, אחרי הכל היא משלנו. בבקשה תצביעו ליובל, כולנו מצפים שהיא תהיה הזוכה הגדולה".

 

יובל מעתוק עם החולצה של יניב קטן בבית "האח הגדול" (צילום מתוך שידורי רשת 13)

יובל מעתוק עם החולצה של יניב קטן בבית "האח הגדול" (צילום מתוך שידורי רשת 13)

 

אחרי הזכייה התמלאו אותן הקבוצות בברכות למעתוק, וכדרכם של אוהדים, הם לא שכחו להזכיר לה מי תמכו בה. "ברגע שאוהדי מכבי נכנסו לתמונה נגמר הסיפור של הפייבוריטית האחרת", כתב אחד מהם. אחר ענה לו: "ממש כך. הירוק צובע את המדינה בכל במה אפשרית". אחרים תייגו את אחיה של מעתוק וכתבו לו: "תראה מה הצבא הירוק מסוגל לעשות". "הלב הגדול הענק והירוק ניצח את הפוזה בוורוד", כתב אוהד נוסף ושלח עקיצה לסתיו קצין שזכתה במקום השני. "הכניסה של קטן שינתה את התמונה והביאה מצביעים שלא רואים בכלל את 'הפח הגדול'", פרשן אוהד אחר. והיה גם מי שנתן את הקרדיט לזכייה לכוכב העבר: "שתגיד תודה לקטן שאשכרה עשה לה גיוס המונים".

 

רגע הזכייה של יובל מעתוק בגמר "האח הגדול" (צילום מתוך שידורי רשת 13)

רגע הזכייה של יובל מעתוק בגמר "האח הגדול" (צילום מתוך שידורי רשת 13)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פנינה

    מעתוק ידעה לשחק טוב מאוד, וגם גייסה את יניב קטן ואוהדיי מכבי חיפה, חבל שהם בחרו בה גם אים היא אוהדת לא היה מגיע לה, אני גם אוהדת שרופה שלכם,באהבה גדולה מאוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר