צ'רון שרי ועילאי חג'ג' חוגגים באתונה. נס גדול היה פה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
צ'רון שרי ועילאי חג'ג' חוגגים באתונה. נס גדול היה פה (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

צריכים עוד כמה נסים כאלה

פורסם בתאריך: 17.12.23 09:38

פייר? לא האמנתי. היה קשה לי להאמין שהשחקנים של מסאי דגו יתעלו על עצמם. כבר התרגלתי להתאכזב העונה. בתוך תוכי קיוויתי שלא נובס לפני הדרבי, ואז נפסיד גם להפועל והעונה הזאת נגמרה. לא רציתי שהשחקנים יבואו מושפלים לדרבי הראשון העונה. גם ככה אנחנו בתקופה רעה, והדבר האחרון שאנחנו צריכים עכשיו זה עוד תצוגת נפל בירוק.

וכך, בין הדלקת נר שמיני ואחרון של חנוכה לבין עוד "הותר לפרסום" ארור מהמלחמה שמתחוללת כאן, הבן שלי העביר מהחדשות לערוץ המשדר ואמר לי: "אבא, בחנוכה קורים נסים".  ולמרות שלא האמנו קיווינו לנס חנוכה שאולי יעלה אותנו לדרך חדשה.

כבר עם פרסום ההרכב היה ברור שדגו הולך על כל הקופה, משריקת הפתיחה. אולי על אדמת אירופה ולא בישראל המאיימת הזרים שלנו, שנראים מפוחדים בארץ, סוף סוף יחזרו לעצמם. וכך היה.

 

 

פרנטזדי פיירו ודין דוד, שפתחו ביחד בהרכב, הוכיחו שטובים השניים מן האחד, בתקווה שדג יאמץ את שיטת שני החלוצים; פייר קורנו סוף סוף הגיע לעונה הזאת, ובמשחק הכי טוב שלו במכבי חיפה מאז שהגיע לפני שנה וחצי סיים את המשחק עם שני בישולים אדירים; צ'רון שרי הוציא המון תסכול עם שער נפלא; ואפילו רמי גרשון היה מצוין ושיחק עם המון לב ונשמה שהיו חסרים לנו כל כך בתקופה האחרונה.

ומעל כולם – שריף כיוף. לא פעם ביקרתי אותו. אני עדיין חושב שהוא לא מספיק טוב כדי להיות שוער ראשון במכבי חיפה. הלוואי שאני טועה, כי מול פנאתינייקוס כיוף את המשחק ההוא בולנסיה שבו קיבל ניר דוידוביץ' מהשדר המקומי את הכינוי "התמנון". הוא נעל את השער, שמר עליו נקי במשך 89 דקות, וגם השער שספג בדקות הסיום לא היה באשמתו. אם הוא רק ישפר את היציאות שלו לכדורי גובה ואת משחק הרגל, יכול להיות שמתחת לאף שלנו צומח שוער לא רע בכלל. בכל אופן ההחלטה להעדיף אותו על פניו של ניצן מתבררת כנכונה ממשחק למשחק. ובמשחק הזה כיוף העלה את מכבי לשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג.

ומעבר לחורף האירופי שעוד מצפה לנו, הניצחון הזה ביוון יכול לשנות את פני העונה כולה. בטח לפני הדרבי, כשבקרב אוהדים רבים כבר נשמעות הקריאות להחליף את המאמן. נס גדול היה פה, אולי בדרך מחכים לנו עוד כמה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר