רועי שווץ (צילום: ראובן כהן)
רועי שווץ (צילום: ראובן כהן)

אגודת מכבי חיפה מתכננת: מכללה לספורט הישגי

באגודת מכבי חיפה מסבירים כי הרעיון נולד לאחר בדיקות פנימיות שהעלו כי על מנת לקדם ספורט הישגי ולממש את הפוטנציאל של המאמנים והספורטאים במחלקות השונות יש לחשוב מחוץ לקופסה ולהקים מעטפת נוספת לשגרת אימוני הספורט השוטפים

פורסם בתאריך: 19.12.23 12:08

אגודת מכבי חיפה כרמל מתכננת לפתוח מכללה לספורט הישגי. באגודה מסבירים כי הרעיון נולד לאחר בדיקות פנימיות שהעלו כי על מנת לקדם ספורט הישגי ולממש את הפוטנציאל של המאמנים והספורטאים במחלקות השונות של האגודה יש לחשוב מחוץ לקופסה ולהקים מעטפת נוספת לשגרת אימוני הספורט השוטפים.

לפי התוכנית, את המכללה תלווה חברת T-MORE אשר מתמחה בהקניית דרכים לפריצות דרך ולאתגרים ותכלול קורס למאמנים – הכשרת מנחים מנטליים ורגשיים לספורטאים, שבסיומו יקבלו המשתתפים תעודה מטעם מכבי חיפה ו-MORE-T; קורס לספורטאים – שיעניק להם כלים מנטליים ורגשיים; וקורס להורים – כיצד לחנך את הילדים להיות ספורטאים מצטיינים, כיצד לתמוך בספורטאי וכיצד לגרום לו להשקיע גם בספורט וגם בלימודים.

 

 

מנכ"ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ: "אנו מבינים שבספורט הישגי, כמו בחיים המאתגרים, צריך לתת פתרונות יצירתיים, וההצלחה מתבססת על המעטפת המלאה שרואה את הצרכים של ספורטאים והורים. בתום מחקרים שעשינו במהלך השנים הוחלט כי האגודה, כגוף שמוביל את הספורט מאז 1912, תפתח מכללה להכשרת מאמנים, ספורטאים והורים ולהתאמת חיי השגרה לספורט".

הבעלים של חברת T-MORE גלי טימור: "כדי לפרוץ אתגרים ולהוביל את עצמנו לפריצות דרך משמעותיות בכל תחומי החיים, צריך לקבל כלים מנטליים ורגשים שהוכיחו את עצמם בסביבה תחרותית ודינמית. אני בטוחה שמכבי חיפה תעשה עם זה כמה צעדים קדימה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מושיק

    כדאי שבמכבי חיפה יתכננו לפני האקדמיה, קבוצת כדורסל גברים ברמה ולא כזאת שספרו שתחזור לליגת העל בשנה הבאה ותיכף יורדת לליגה א'

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר