פרנטזדי פיירו. העונה שלו (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
פרנטזדי פיירו. העונה שלו (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

אנחנו עוד נתגעגע אליו

פורסם בתאריך: 26.2.24 17:04

הדקה ה-42 באשדוד. פרנטזדי פיירו משלים ארבעה שערים. לפי מספר הווטסאפים שאני מקבל אני מבין שלא שתיתי בירה אחת יותר מדי ושאני לא הוזה. זה באמת קורה. אני חוזר: הדקה ה-42 באשדוד  פיירו משלים ארבעה שערים.

פיירו הוא כנראה החלוץ הזר המדובר ביותר בהיסטוריה של מכבי חיפה, האיש שיוצר יותר ריבים במשפחה מאופרה ווינפרי. אני מכיר שני אחים שלא מדברים כי אחד מחזיק ממנו והשני לא. יש אפילו כמה בתי קפה בעיר שאוסרים את הכניסה על אוהבי פיירו. השיח סביב הענק הירוק איבד כל שליטה. אני לא זוכר שחקן בחיפה מאז ראובן עטר שהשם שלו נמצא בכל יום בכותרות.

אבל נראה שאת פיירו כל זה לא מעניין. הוא בא לעבוד. גם אם לפעמים נראה שאין לו מושג בכדורגל. הוא מוביל את טבלת מלך השערים עם 14 גולים, הוא העלה במו רגליו את מכבי לשמינית גמר הקונפרנס ליג, הוא החזיר בריבית דריבית דריבית את ההשקעה בו, והרגל עוד נטויה.

מסאי דגו שם את כל הקלפים על פיירו למרות ששלושה רבעים מהקהל נגדו, וכמעט כמו כל דבר שדגו עושה במכבי – גם עם פיירו זה בינגו.

 

 

באמת שאין לי מושג איך תסתיים העונה המטורפת הזאת. יכול להיות שניקח דאבל, ויכול להיות שנסיים במקום השני בפער של עשר נקודות ממכבי תל אביב. יכול להיות שנתקדם עוד שלב באירופה, ויכול להיות שניבעט הביתה עם שתי תבוסות לפיורנטינה. אבל דבר אחד בטוח – זוהי העונה של פיירו. לטוב ולרע.

גם אם הוא יימכר בסוף העונה, שמו של פיירו כבר חקוק בדברי הימים של מכבי חיפה. גם אני ראיתי בסוף המשחק את גל אלברמן עומד בסוף המשחק וחושב כמה כסף אפשר לקבל על החלוץ. הקיץ הקרוב יהיה המועד האחרון להשיג עליו תמורה כספית הולמת. אין לי ספק שפיירו יכול לככב בליגה הטורקית, בליגה הבלגית ואפילו בליגה האנגלית (טוב, הליגה השנייה). אני בטוח שלאלברמן כבר יש תוכניות לגביו לעונה הבאה.

קשה מאוד לפגוע בזר, בטח בחלוץ שצריך להביא מספרים ובטח במדינת ישראל. רוב אוהדי מכבי לא מעריכים את התרומה של פיירו – לא זאת המספרית ולא זאת שאינה נמדדת בסטטיסטיקה. בכלל לא בטוח שהחלוץ הזר הבא יתחבר לקבוצה ויהיה אהובים כמו פיירו. אני כמובן הייתי רוצה מאוד שהוא יישאר כאן עוד תקופה ארוכה, אבל כנראה שזה לא יקרה והוא יימכר בסוף העונה ויכניס עוד הרבה כסף לכיס של יעקב שחר.

בכל מקרה, אנחנו עוד נתגעגע אליו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר