מסאי דגו. אם יש מגיע בכדורגל (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
מסאי דגו. אם יש מגיע בכדורגל (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

להחתים את דגו לעונה נוספת – עכשיו

פורסם בתאריך: 20.3.24 08:59

"פגרת הנבחרת באה למכבי חיפה בזמן" – את המשפט הזה אני שומע בכל פרלמנט בחיפה בשבוע האחרון. אני מבין את האוהדים, ובעיקר את השחקנים, שצמאים לקצת חופש, בטח אחרי התצוגה החלשה מול הפועל תל אביב. אני לא זוכר משחק שבו הגענו לכל כך מעט מצבים, ולא יכול לציין אפילו שחקן אחד ששיחק ברמתו הרגילה (טוב, חוץ משואו שהוחלף למרות שהיה הטוב בשחקני מכבי).

השחקנים שוב נראו סחוטים ועייפים מאוד, והאמת היא שכבר נמאס להשתמש בזה כתירוץ. אבל הפעם גם המאמן נראה חסר אונים ונטול אמצעים. אלא שהפגרה כלל לא צפויה להקל עם השחקנים, בוודאי הבכירים שבהם, שישחקו בנבחרת ויצברו עוד דקות בעונה המטורפת הזאת. מה שכן – פגרת הנבחרת באה בזמן כדי להחתים את מסאי דגו לעונה נוספת.

בלי שום קשר לשאלה כיצד תסתיים העונה הזאת ואם ניקח אליפות או לא, זה הזמן להראות לדגו שמעריכים אותו על כל הקסמים שהוא עשה ושנותנים לו את הקרדיט להכין את העונה הבאה. זה יחזק גם אותו וגם את השחקנים.

 

 

העונה הזאת של דגו היא הצלחה אדירה בכל קנה מידה. דולב חזיזה ואריק שוראנוב נפצעו כבר בתחילת העונה, דין דוד ומחמוד ג'אבר יותר נעדרים מנוכחים, עבדולאי סק לא היה פה חודשיים בגלל אליפות אפריקה, את דיא סבע גרעו לו מהסגל, ככל הנראה בניגוד לרצונו, והקפטן צ'רון שרי עזב באמצע העונה כדי לשהות לצד משפחתו בהולנד. אבל לא שמעתם מדגו אפילו בדל של תלונה. הוא נתן הזדמנות לצעירים שעל רובם כלל לא שמענו, הוציא מים מן הסלע, סיים את שלב הבתים בליגה האירופית במקום השלישי עם משחק בית אחד בלבד, העלה את מכבי לשמינית גמר ליגה הקונפרנס ליג, ועדיין נלחם על המקום הראשון בליגה.

אין מה להתמהמה, השוק לא רווי במאמנים טובים, בטח ישראלים. דווקא עכשיו, למרות שבשני המשחקים האחרונים בליגה אנחנו לא פוגעים וגם לו יש חלק בכך, זה הזמן להחתים את דגו לעונה הבאה. כי אם יש מגיע בכדורגל, אז למסאי דגו מגיע להיות מאמן מכבי חיפה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר