נדב סלימן ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של הקופים הירוקים)
נדב סלימן ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של הקופים הירוקים)

הלוחם נדב סלימן, חבר בקופים הירוקים, נהרג בתאונת דרכים

נדב סלימן, 20, לוחם בחטיבת גולני, נהרג בתאונת דרכים בכביש 6. נדב ז"ל, תושב עפולה, היה חבר בקופים הירוקים - ארגון האוהדים של מכבי חיפה. בהודעה שפרסמו הקופים נכתב: "נדב היה כולו לב, שמחה ואהבה עצומה למכבי, דוגמה אישית לנאמנות ולעשייה. עוד רבות יסופר וייאמר"

פורסם בתאריך: 21.4.24 16:32

נדב סלימן, 20, לוחם בחטיבת גולני, נהרג אתמול (שבת) לפנות בוקר בתאונת דרכים בכביש 6, סמוך למחלף באקה ג'ת. נדב ז"ל, תושב עפולה, היה חבר בקופים הירוקים – ארגון האוהדים של מכבי חיפה.

חובש מד"א אלון שפילמן שהגיע לזירת התאונה סיפר סיפר: "הגענו לזירה קשה וראינו רכב הפוך עם שני לכודים. נאלצנו לקבוע את מותו של גבר בשנות ה-20 לחייו. מהרכב חולץ פצוע נוסף במצב קשה עם חבלות בחזה, בגב ובראש. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים להמשך טיפול".

 

 

בשם הורי המחלקה הפיקודית/רובאית גולני 51 פרסמה שירלי הרוש מויאל פוסט בפייסבוק וכתבה: "בצער רב התבשרנו במהלך השבת על פטירתו של הלוחם נדב סלימן ז”ל. משפחת גולני כולה משתתפים באבלכם ומחבקים אתכם, משפחת סלימן יקרה. שלא תדעו עוד צער בשערכם. כואבים והמומים כולנו את האסון הנורא והפתאומי, אנחנו כאן בשבילכם ותמיד נהיה ביחד".

בהודעה שפרסמו הקופים הירוקים נכתב: "אמש, בבוקר המשחק, התעוררנו לבשורה שנדב – אחד משלנו, דם מדמנו – נהרג בתאונת דרכים. אבידה גדולה למשפחת הקופים הירוקים ולאולטראס חיפה. נדב היה כולו לב, אושר, שמחה ואהבה עצומה למכבי חיפה, סמל ומופת, דוגמה אישית לנאמנות ועשייה של חבר בארגון הקופים. נדב היה לוחם בגדוד 51 בחטיבת גולני. עוד רבות יסופר וייאמר, עדיין לא מעכלים. יהיה זכרך ברוך, אח שלנו, אנחנו אוהבים אותך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר