חיים קסל (צילום: דב קרייזל)
חיים קסל (צילום: דב קרייזל)

קסל עוזב את מכבי XT, שמאי יחליף אותו

חיים קסל שהקים את קבוצת כדורעף הנשים מכבי XT חיפה והצעיד אותה לארבע אליפויות ולחמישה גביעים מסיים את תפקידו כמנג'ר הקבוצה וחוזר למחלקת הכדורעף של הפועל נוה שאנן. מחליפו הוא גיא שמאי, שאותו פיטר קסל ממכבי לפני חמש שנים

פורסם בתאריך: 9.5.24 10:35

לאחר שהקים את אחת מקבוצות כדורעף הנשים הטובה במדינה – מכבי XT חיפה – מסיים חיים קסל את תפקידו כמנג'ר הקבוצה וחוזר למחלקת הכדורעף של הפועל נוה שאנן. מחליפו הוא גיא שמאי – ששימש בשנים האחרונות מאמן עירוני קרית אתא מליגת העל לנשים.

עד לפני שנתיים קסל ניהל את הקבוצה וגייס את איש העסקים החיפאי אודי אנג'ל שמשמש ספונסר הקבוצה, וביחד הם זכו בארבע אליפויות ובחמישה גביעים והצעידו את הקבוצה באופן קבוע לצמרת. לפני שנתיים החזירה אגודת מכבי חיפה את הקבוצה לידיה, וקסל המשיך לשמש כמנג'ר.

 

 

העונה, למרות השקעה גדולה ולמרות שהיתה פייבוריטית לזכייה באליפות ובגביע, סיימה הקבוצה את העונה ללא תואר, ובאגודה הוחלט בשיתוף עם קסל על סיום תפקידו. שמאי, שכבר החל לעבוד, אימן את מכבי XT בעונת 2019-2018 אך פוטר על ידי קסל. הוא נחשב לאחד ממאמני כדורעף הנשים הבולטים בארץ, ובמכבי מתכוונים למנות מאמן בכיר שיעבוד תחתיו.

 

גיא שמאי (צילום: ראובן כהן)

גיא שמאי (צילום: ראובן כהן)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר