שחקני האליפות הראשונה של מכבי חיפה עם שלמה שרף
שחקני האליפות הראשונה של מכבי חיפה עם שלמה שרף

ההפתעה שהכינו כוכבי האליפות הראשונה לשלמה שרף

שחקני האליפות הראשונה של מכבי חיפה הפתיעו את המאמן שלמה שרף בביתו וציינו ביחד איתו 40 שנה לאליפות ההיסטורית. יוסי קרמר הגיע במיוחד מגאנה, רוני רוזנטל הצטרף בסקייפ, החבורה העבירה חוויות מהעונה ההיסטורית, וגם לא מעט דמעות זלגו שם

פורסם בתאריך: 29.5.24 10:36

שחקני האליפות הראשונה של מכבי חיפה הפתיעו אתמול (שלישי) את מאמנם שלמה שרף בביתו וציינו ביחד איתו 40 שנה לאליפות ההיסטורית – הראשונה מתוך 15 של המועדון.

באירוע השתתפו בין השאר משה סלקטר, ברוך ממן, זאהי ארמלי, ציון מרילי, רפי אוסמו, איתן אהרוני, אברהם אבוקרט, צדוק אברהמי, צדוק מלכה, שלום לוי, ראובן הלד והפיזיותרפיסט המיתולוגי פיני שרון. יוסי קרמר הגיע במיוחד מגאנה, שם הוא עובד כשליח חברת צים, כדי להשתתף באירוע, ואל החבורה השמחה הצטרף רוני רוזנטל בשיחת סקייפ מאנגליה. במהלך הערב העבירו המשתתפים חוויות מהעונה ההיסטורית, ולא מעט דמעות זלגו שם.

שרף, שלא ידע דבר על האירוע שנרקם מתחת לאפו, ובני משפחתו לא הסתירו את התרגשותם מהמפגש. שרף, שאיבד ב-7 באוקטובר את נכדתו מאי נעים שנרצחה בפסטיבל נובה, ביקש להזכיר גם את אשתו לאה ז"ל, שהיתה אחראית לקבלת ההחלטה של המאמן להגיע למכבי לפני 40 שנה ונהגה לארח את השחקנים לפני משחקי החוץ.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר